strattera

• dores

hallo iedereen,

door kennissen wer ik op dit prikbord gewezen,heb nog niet zo lang een pc dus ben ik blij dat ik op deze manier eens info kan inwinnen.wat ik wil vragen: wie heeft allemaal ervaring met strattera,ik heb al wat gelezen hier maar wil graag veel meer weten.mijn zoon is 11 en heeft ooit eens rytalin geslikt maar geen resultaat.ook niet met concerta,ook niet met clonidine,te suf en raar werd hij daarvan.ook visolie hielp niets helaas. dus was blij dat t nieuwe middel strattera op de markt kwam.hij is begoonen met 18 mg,toen 24 mg en nu 40 mg.weer geen resultaat,thuis niet op school niet,zit al op sbo school en hoe er nu uitziet grote kans vervolg op cluster4 school(zmok)het is een heerlijk joch maar zo gecompliceerd en al ie alle vrijheid heeft gaat t goed maar die regels he en het nee antwoord dan is ie totaaal onhandelbaar.voel me zo machteloos,veel geprobeerd,was altijd falikant tegen medicatie maar heb weinig keus.nu was het zo dat de strattera na 6 weken optimaal zou moeten werken,niet dus,kom ik vorige week op controle bij de kinderpsychiater,zegt ze een ander kind onder behandeling te hebben die langer dan 6 weken straatera slikte,iets van 10 weken en dat het toen toch nog ging aanslaan in de goede zin dus. ik weer wat hoop,maar ben nu in totaal 7 weken bezig en het vreemde is dat het nu lijkt te verergeren zowel school als thuis,ik snap er niet meer van,verergeren bedoel ik mee;meer opstandig gedrag veel sneller boos,heb al gebeld hierover maar toch moet ik nog even doorzetten,ook krijgt hij 5 mg melatonine want minder jhelpt niet meer,dan slaapt hij om 12 uur nog niet,met de 5 mg gaat t goed . ik ben erg benieuwd of iemand mij hier meer over kan vertellen,dus druuker worden en alles wat eigenlijk te vertellen is over strattera,hoe gaat t bij jullie kinderen.ik hoop op reactie,s,groeten dores f

• mas

Hoi dores, zoals je terug hebt kunnen lezen gebruikt mijn zoon nu strattera, onze psychiater heeft ook gezegd dat het optimale resultaat pas na 9 weken zichtbaar is. Ik herken verder niet wat jij verteld, eerder wel met andere medicatie, maar strattera verergert zijn negatieve gedrag zeer zeker niet, sterker nog, het lijkt aan te slaan. Hij is veel rustiger en milder, neemt niet weg dat ie vreselijk moeiijk blijft, maar op deze manier kan ik het in ieder geval met hem uithouden, eerst dacht ik nog aan een internaat.

Probeer het in ieder geval die 9 weken uit te zingen, dan kun je met zekerheid zeggen of het wel of niet aanslaat.

Voor de recht klinkt het heel herkenbaar, dat opstandige ( odd ) heeft mijn zoon ook vreselijk, en het is nou eenmaal onmogelijk om hem zijn eigen gang te laten gaan, hij moet nog opgevoed! Ik zelf was trouwens vroeger net zo.

sterkte en hou ons op de hoogte he?

groetjes van mas

• dores

erg bedankt voor uw bericht,het geeft een beetje moed.ik zal zeker die 9 weken volmaken maar bedoelde uw arts vanaf het begin of vanaf het moment dat de 40 mg gestart werd,dus zeg maar na 2 weken? fijn dat u resultaten bemerkt,je hoort er jammer genoeg zo weinig over.bijwerkingen verder merk ik eigenlijk niet zo,op dat na dan wat ik al gezegd had,enkel wel de eetlust,krijgt pas tegen de avond honger en soms s,morgens wat misselijk maar duurt niet lang gelukkig.ik probeer het hier op de hoogte te houden maar gaan verhuizen,tussendoor nog op vakantie dus binnenkort zit ik tijdelijk even zonder pc,zal kijken hoe ik dat ga doen nog.bedankt en groeten en u ook succes verder.dores