vakkundig en waterpas .

• Bernadette

Hoi ,

Zoonlief en ondergetekende zitten met een waarderende blik gisteren te kijken hoe manlief een schutting timmert , vakkundig word elk plankje uitgemeten of het waterpas zit , hij geniet van onze tevreden blikken en zegt tja ik ben instrumenten maker en moet wetewn hoe het werkt .

Ik grinnik , want ik voel de schuine blik wel , ik ben namelijk een rouwdouwer van het ergste soort , denken is er niet bij gewoon doen , waterpas snap ik helemaal niets van.

Ik kijk wel veel af , zoals ik ook twee jaar terug deed toen ik een decoupeerzaag kocht , hoe de handige verkoper even lief het zaagje er in zetten .

Manlief heeft dat nog niet helemaal begrepen en ik broed daar ook nog ff op

Vraagt manlief aan zoonlief zaag jij morgen even al die planken kort , okee antwoord zoonlief positief , maar wel met de decoupeerzaag en niet zoals jij met de handzaag .

Tuurlijk antwoord manlief mama legt het wel uit van het zaagje hoopvol , ik grinnik nog steeds .

24 uur later ligt netjes alles opgestapeld en gebundeld , de rouwdouwer negeerde alle lichamelijke gebreken , heeft een krukje buiten gezet en is gaan zagen , jawel met de decoupeerzaag .

Zoonlief heeft zich nog niet gemeld , kent zijn opvoeders beter dan ons lief is , het zaagje is nog heel .

mijn benen zijn verbrand , maar ach wat maakt het uit , die rouwdouwer komt er wel , gr B

• Janny

SUPERWIJF!!!! :D

Mijn man is ook zo'n waterpasmier! Hij zou mij, ook type rouwdouwer, het niet eens toevertrouwen!!! :D:D:D

Heeft niemand je gefotografeerd? ;)

• Bernadette

Neeeeeeeee .

Enkel vijf honden lagen toe te kijken met een blik dat mens heeft last van hondsdolheid .

Reaktie van zoonlief had toch ook vanavond nog gekund of morghuhhh of zo , zucht , luiwammes feestvierder , :D:D , gr B

• edwin

hehehe :D

• Bernadette

,

oooooohhhhh ed je wou een foto hier vooruit dan , gr B

• Marieke Pots

Ook bij de commando's geweest?

• mas

:D:D:D

• anoniem

… en geef hem eens ongelijk, hij heeft vakantie… ;):P

det, je bent een lekker maf wijf!

kan vaak hard lachen om jouw stukkies…

en geef Niels gewoon een klap voor z'n kanus met die waterpas… :D

• Bernadette

nou

liever met een plankie voor zijn harses , zonde voor de waterpas .

Als de heren een keer inspiratie krijgen en het komt nog tot iets moois , hebben ze de waterpas nodig ……

manlief bergt zorgvuldig de decoupeerzaag op in de bijpassende koffer , ik haal mijn wenkbrouwen op , wat ga je daarmee doen .

Het zou kunnen gaan regen vanacht toch ?????? antwoord hij , is niet goed zegt ie zit een snoer aan .

Netjes al die bundeltjes he, zeg ik poeslief , ehhhhhhhh N ?????? vraagt hij .

ja deuhhhhhhhh , die heeft de hele dag aan de skype wedstrijdje rare geluiden gedaan ………:D:D , tja verkeerde moeder denk ik , gr B

• anoniem

:D:D:D

maar, niet getreurd, jullie zijn in evenwicht toch met m/v verdeling?!

tijd voor wraak… :D