TWEE jaar

• Janny

ze feest nog denk ik…

;)

• esther

O O

Hartelijk dat voor de reacties. Vandaag was een stralende dag. Om kwart voor negen stond de oppasmoeder al voor de deur met een bolderkar vol peutertjes. Mijn teletubbie was in alle staten van opwinding. Het was fan-tas-tisch. Om half elf gingen ze weer weg en ik kon 'm meteen naar bed brengen.

Terwijl we 's middags al aan de champagne zaten en niemand meer verwachtten, kwamen er toch nog drie onverwachte gasten bij. Allemaal mensen die ons en onze kinderen leuk vinden. Geen gekanker van doe dit niet en schreeuw niet zo. Niemand die zei dat ik iets verkeerd deed. Niemand die me opvoedtips gaf. Wat een verademing eigenlijk dat de rest er niet bij was. Moeten we vaker doen.

Alles lukte vandaag. De oudsten waren superrustig (echt waar, maar ze mochten dan ook spijbelen van school). Zoon zat urenlang te spelen in de nieuwe zandbak en dochter heeft een nieuw krasblok leeggekrast en alle blaadjes op de ramen geplakt en er een museum van gemaakt. De visite wilde zelfs hun stoel uitkomen en 5 eurocent betalen als entree.

Als afsluiting een bbq van marshmelllows en cocktailworsten.

Wat wil een mens nog meer. Ik kan mijn geluk niet op. Ik wens iedereen op dit prikbord zo'n geslaagde dag als vandaag toe.

Tijd om dag te zeggen.

• Helga

Hoi,

Alsnog van harte gefeliciteerd!! Sorry beetje laat maar ik lees niet altijd alle berichten in één x;)

Heel fijn dat het zo'n geslaagde dag was, enne vrienden kies je zelf uit, familie krijg je kado:D Daar hóef je dus niet blij mee te zijn, je bent de enige niet:);)

Volgend jaar weer zo'n feest!

groetjes,

Helga