A la prochaine,

• anoniem

whahaha!!

nou, fijne vakantie dan maar!! :)

liefs, merel

• albert

Bon route,

Bon vacance

Bon voiage

Nou ja, bon alles, geniet er lekker van.

Groetjes, Albert.

• Greet

Ok, ben terug en het blijkt dus waar te zijn hè : jullie hebben , op een paar uitzonderingen na dan, géén talenknobbel!

Stakkers!

Kus, Greet

P.S. Dat was dus een paar daagjes leven als god in Frankrijk al was het me een tikkeltje te rustig… denk da'k toch adhd heb… zou dat kunnen???

NEEEEE!! Heb gewoon ‘geen zittend g*t’

En mijn huis staat er ook nog, al was er géén welkomstcomité maar wel bakjes van de afhaalchinees en een enorme lege pizzadoos !!!! En ikke maar spaghettisaus, kip en wat weet ik nog allemaal op voorhand klaar maken…Ach, dat zal er wel bij horen, niet?

• Greet

Ik wist wel dat jij bij die uitzonderingen hoorde, Jet! ;)

Liefs, Greet

• Greet

Heb ze gewaarschuwd…. :D

• Greet

Niks de tour de France… Mag er niet aan denken, meid! Ik gruwel van mannen op ‘ne koersvlo’ (da's plat Vlaams, haha) want dan begint mijn wederhelft te roepen en te tieren dat ik er bleek van word.

Wielrenners, of beter nog ‘wielertoeristen’ werken op hem als een rode lap op een stier! Als ik 'm dan niet tegenhoud, rijdt hij gewoon IN die meute….

• Greet

o ja en wat dat zorgen maken betreft: ik heb ge-sms-t dat het een lieve lust was… en mijn man maar grollen want die heeeeeeeeeeeft iets tege, mobieltjes maar ja het was OF berichten sturen OF thuisblijven, dus…

En nu kan ik dus weer niet slapen : ik ben tè uitgerust vrees ik! 't Is ook nooit goed hè!

• Helga

Jammer, je mist echt wat;) Ik zie ze graag!!:D

Dus voor jou ook geen ‘ ronde van Vlaanderen’ en Luik/Bastenaken??

• Greet

nope!

• Janny

Waar zit je nou in vredesnaam? Hier of ‘daar’? :D;) Of ben ik in de war….

heb je ze al verterld zich te verstoppen? Ik kom en ook aâ-háááááán!!!! :D