Even weg!

• Jet

Ben je even een weekje op vakantie gebeuren er allemaal hele nieuwe dingen hier op het prikbord.

Mas met een feestvierende smilie.

Bernadet met een met een bloemstuk dat terplekke uitkomt……….en een foto…..????

Ik ben al zo blij dat ik een blauw lachend geval hier tevoorschijn weet te krijgen :D:D

Mag ik ook weten hoe dat werkt?

gr. Jet.

• Bernadette.

hoi Jet ,

Via dit programma kun je foto,s plaatsen , maar ineens lukt het mij niet meer vergeet wat handelingen , gr B

www.imageshack.us/index.php

• Greet

staat prima uitgelegd op het autisme prikbord onder de titel ‘zo doe je het’

• Bernadette

Mooi Greet ,

Ik wacht wel ff op jou foto :D:D daarna duik ik mijn bedje in , liefs B

• Greet

tsssssssssssss

zal ff proberen….

Ben benieuwd….maar ja, ik ben nu eenmaal een ‘dom blondje’ dus' t zal wel niks worden

Slaap lekker…

• Bernadette.

Tjee Greet ,

Eindelijk maken we kennis …………..

Niks dom blondje , een prachtige mooie vrouw ….

Chapeau .

Zien alle belse er zo uit , snif zijn wij echt maar uit de blauwe klei getrokken ollanders , :D:D:D , gr B

• edwin

was ff schrikke greet..getekend Edwin! :D:D

• Greet

Ik wou iets naar je hoofd slingeren maar ‘k zal ’t maar laten, zeker??? ;):D:D

Enfin, bedankt voor 't compliment !

Hoe komt het dat die foto zo groot is? Moet je 'm eerst comprimeren? Vraag even aan die computerwizzard die je je zoon mag noemen.

Liefs, Greet

• Jet

OK dat zijn de foto's….

Maar hoe zit het nou met een ontploffende computer, groeiende roos, smilie met feesttoeter, een wit springend knuffelbeest……..???????????

gr. Jet

ps. gave foto Greet….wat een lef…. Zo dapper ben ik niet om uit de anonimiteit te stappen.

• Bernadette.

Hoi Jet ,

Da,s http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=14&ziel=musikiet …

Ik haal de ontploffende bloemen van deze site , dat is werkelijk niet zo moeilijk , je kiest een figuurtje /bloempje .

Selecteert hem , onderin krijg je in het veldje de code , die kopieer je en plakt hem in je bericht , thats it , gr B