kado tip 5 jarige ??

• Ella

hoi !

mij zoon is bijna jarig..

hij word dan al weer 5 jaar

hebben jullie nog kado tips die erg leuk zijn voor een zoon met zeeeer vermoedelijk adhd en misschien auti kenmerken ??

wat zijn nou specefiek leuke kadoos voor hem ?

(ps een nieuwe fiets heeft ie al en een waterbaan staat al ingepakt in de kast)

gr ella

oja en wat is leuk om met zijn feestje te doen ,erkomen 5 kindjes die bij hem op speciaal onderwijs zitten (van autistjes ,adhd-ertjes met heel lage en sommige wat hogere eQ's

• albert

Hallo Ella,

Koop een leuke, liefst zo vel mogelijk gekleurde, bestuurbare vlieger voor hem.

Koop eentje die niet te snel en te sterk is zodat hij er controle over kan houden.

Hiermee kun je dan gezamelijk aan de slag.

Leer hem de vlieger besturen, de velle kleuren in combinatie met het sturen, zullen hem er helemaal in op laten gaan.

Ten minste dat was mijn eigen ervaring als ADHD-er, zelfs nu nog, kan ik me daar helemaal op hyperfocussen.

Groeten, Albert.

• Marianne

Hallo Ella,

Elefun en Kareltje Kever zijn hier beide toppers!

Het zijn gelijk ook leuke spelletjes op een partijtje.

Veel plezier, Marianne

• Jet

Toen ik pas ook aan het zoeken was voor spelletjes om met een feestje te doen kwam ik de volgende site tegen:

http://home.wanadoo.nl/q.peemen/Programma's.htm

Maar ga lekker met al die kinderen naar een ballenbak gebeuren als Ballorig of zo. Als ze rond de 5 zijn dan kan je ze daar nog een groot plezier mee doen.

Voor een kado is het heel lastig omdat ik niet weet of het een buitenkind is of niet, houd het van knutselen of van bouwen. LuisterCD's van populaire boeken doen het hier in huis goed. Maar ouderwetse stelten kunnen ook leuk zijn. Of touwtjesklossen. Wat dacht je van een leuk dekbedhoes van een stripfiguurheld of zo!

gr. Jet