adhd moeder ?

• Cleo

Hoe ging het met T op school?? Ik ben benieuwd…

• adhd moeder

Hoi cleo,

Nou hij is dus gister begonnen in groep 4.

op het schoolplein kwam gelijk iedereen van zijn oude klas om hem heen staan en voelde dat hij zich ongemakkelijk.

Zijn nieuwe (juf van vorig jaar) lerares zag dit in riep T naar binnen.

“he schatje wat leuk dat je weer bij mij komt, gezellig he”

Ja toen was het ijs gebroken, de zoemer ging en de andere kinderen kwamen naar binnen.

Ondertussen was T op zijn gemak gesteld en had een plekje gekregen.

Zijn oude leraar laat zich ontzettend kennen.

Had niet zijn tafel en stoeltje verhuisd wat hij had beloofd, en verder lagen al zijn pennen en spulletjes nog in de oude klas.

Ben die zelf maar gaan halen, en heb de leraar een kaart gegeven waar hij de kinderen een tekst op kan laten schrijven ter afsluiting voor T.

De directrise is gisterochtend aan het begin van de les naast T gaan zitten en heeft even een kwartier gekeken hoe het hem verging.

Hij kwam gistermiddag met een lach uit school.

Ik kan je niet vertellen hoe opgelucht ik was.

Zegt zelf dat het leuk is om weer naar school te gaan, en de klas is niet zo druk als de vorige groep.

De kinderen zijn natuurlijk allemaal een jaar jonger maar de juf zei al je ziet dat hij bij deze kinderen meer aansluiting heeft.

Heeft zelfs al een vriendje die telkens aan hem vraagt gaat het goed.

Het heeft hem erg goed gedaan.

De juf beloofde me dat ze er voor ging zorgen dat de laatste paar weken hier op school voor hem leuk en gezellig zouden worden.

En ook hebben jullie nu weer wat meer rust ze ze nog.

Kijk zo'n juf moet je hebben, net een klein moedertje.

Het is een schat van een mens die precies weet hij ze met kinderen moet omgaan.

Pfffffffff hele opluchting hoor,

Groetjes adhd moeder

• Cleo

Hé.. gelukkig joh! :) De juf of meester is zo belangrijk he.. wat fijn dat ie met een lach op zn toet weer uit school komt.

• kim

Hè hè eindelijk een beetje rust voor jou en voor T.

En daar was je vast wel aan toe :)

Dat de laatste weken een waar feest voor T zijn waar hij met plezier aan terugdenkt.

vr groet kim

• seetje

hoi adhd moeder. fijn dat het nu zo loopt. hier is het ook zo. de juiste juf en het loopt lekker. gelukkig zijn deze er ook nog. geniet ervan. groetjes seetje