Alter Ego ,

• Bernadette

Hoi ,

Soms komt het wel eens voor dat er diverse alter -ego,s op een pb verschijnen , ook hier kan dat dus voorkomen .

Als beheerder plaats ik de berichten wel , maar weet wel van de hoed en de rand .

Het is aan hen om daar zelf de conclusie uit te trekken , gr BenB

• Jet

Ok, ik geef het toe, ik heb een gespleten persoonlijkheid….:D

De ene zit tot diep in de nacht op het prikbord, de andere kan de volgende morgen niet opstaan. (Genadeloos ding zo'n wekker). :D:D

gr. Jet

• mas

ja, dat had ik gelijk al door, het is gewoon een alter ego van asperger de boer, jammer dat hij het niet bij één naam houdt, het is namelijk overduidelijk voor oudprikkers;)

mas

• Bernadette

Jee Mas ,

Heb ik het weer fout , dacht eerlijk gezegd meer aan Niels Holgersson , die met zijn ganzen over de veluwe vloog .

Ik heb dus kennelijk last van het feit dat ik geen adhd heb , niet zo fijngevoelig , maar ja alles went , vast wel , gr B

• maggie

hahahah

d8 precies hetzelfde mas.

mijn voelsprieten( want de natuur is goed voor ADHDers) gingen gelijk omhoog staan.

ik wordt zo misselijk van asperges ze zijn zo vies!

• adhd moeder

Adhd er zijn heeft dus wel zijn voor delen.

Die voelsprieten van jullie………………….wou dat ik ze had.

trap altijd overal in………….hoe doen jullie dat toch?

Heb ik dan zo weinig mensenkennis…………….komhier toch ook al een tijd maar ik pik ze er niet uit hoor.

leen mij even een spriet!

groetjes adhd moeder

o hahaha maggie, een kaas suasje erover maakt de smaak wat zachter hahahaah

• Jet

Het ging toch over bomen, hutjes op de hei en ADHD in de vrije natuur? Tja die artsen zijn ook niet gek. Als ik met de motor over van die mooie weggetjes toer op de veluwe dan kom ik de ene instelling na de andere tegen. Iets voor een doorverwijzing??

Of ziet hij gewoon met zijn eigen namen door de bomen het bos niet meer.!!! Dan zit je ook gelijk midden in de natuur. :D

• seetje

hoi.bernadette en andere natuurlijk ook. nou ik zou niet weten waar jullie het over hebben,(alter ego???) maar ja. ik heb dan ook nld inplaats van adhd. jullie een streepje voor groetjes seetje

• Bernadette

Aan allen ,

Gelieve niet op dit bericht meer te reageren , was maar voor een persoon bedoeld , bedankt voor de medewerking , het beheer