ritalin wel zoals kruidenthee ?

• okidokie

hoi,

Ik lees al die eerlijke reacties op het bericht van kek . Natuurlijk is risperdal en seroquel chemische en werkt het in. MAAR WAT DACHT JE VAN RITALIN DAT IS EEN AMFETAMINE !!!!!!

Tuurlijk werkt ritalin goed , maar dat doet seroquel ook.

Ik ben ook als Taoist een voorstander van niet ingrijpen en de natuur volgen.

Als je dat deelt komdan niet aan met de opmerking dat ritalin zo natuurlijk is. Lees er eens over inhet farmaceutisch boek en kijk naar bijwerkingen !!!!!!!

Daarbij valt seroquel in het onschuldige en het is een atypisch middel wat heeeeeel anders is dan orap of haldol.

Nogmaals ik ben Taoistisch maar seroquel is gewoon heel goed en breed toepasbaar.

misschien werkt het beter bij pdd/nos en asperger etc.

Of ook bij adhd.

Maar ook ritalin , ook al doet het zijn werk , is geen kruidenthee !

• daan

Als ritalin werkt , okee het is een goed middel met veel ervaring. Maar het blijft ook chemisch en er zijn ook andere middelen die helpen bij adhd en add zoals antidepressiva.

Jullie hebben allemaal gelijk , maar geef dan ook eerlijk toe dat ritalin ook geen kruidenthee is.

• maggie

en dit is ook asperegboer

groetjes mag

• mas

wie zegt dat Ritalin kruidenthee is? Het is allemaal gif. Maar Ritalin is wel getest op kinderen en die andere middelen mogen niet eens aan kids voorgeschreven worden, er is geen onderzoek geweest wat die op de lange termijn doen met dat kinderlichaam.

mas

• M@ria

huh antwoord jij nu op jezelf:? met een andere naam?

• adhd-algemeen.pagina.nl

Een goede morgen ,

Zoals ik al reeds eerder vermeldde zitten er wat alter -ego,s momenteel op deze pagina .

Als ze dat zelf interresant vinden , zou ik zeggen niet te veel aandacht aan besteden .

Het is een mooie dag en daar genieten we dus van , gr Ben B