En dat is dus ADHD

• Bernadette

Tja ,

Leuk gevonden het volgende .

Sinds een paar dagen heb ik dus mijn scootermobieltje en zo nu en dan er ff op uit , lekker de dijk op naar de rivier .

Zo ook gisteren Niels rijd mee op zijn fiets , voor me achter me naast me , stuiterend en steigerend .

Thuisgekomen vraagt manlief en Niels ging het goed , hield ze zich aan de verkeersregels al lachend !!!!!!!!!!!

Ja hoor , maar ze is nogal schrikkerig , heb haar ff voorgedaan hoe het echte verkeer werkt en een beetje druk gedaan .

Kijk das nou nog een sympatieke manier om te zeggen dat je adhd hebt , gr Bernadette

• mas

:D:D:D

• maggie

geweldig

grtjs maggie

• edwin

hehehe..das een een leuke

vroem vroem det :D

• Albert

Rob Slotemakers geeft ook nog slipcursussen,

Is dat niet iets voor jou?

Groeten, Albert.

• Bernadette

Hoi ,

O je bedoelt voor Niels nu vat ik hem :D:D:D:D gr B

• edwin

Ik weet nog wel een garage waar ze je bakkie wat op kunnen voeren :D

• Bernadette

Nou Edje ,

Mijn garage heeft zoal de indrukken met mijn scootertje achter de rug , althans mijn diepvrieskist .

Ging ff knoerhard vanmiddag en iemand had de stootkussens weggehaald .

Het schijnt dat mijn praktische gedachten gang in Huize Nooitgedacht niet door iedereen is te begrijpen :D:D:D , gr B

• Albert

Ja, ja,

Praktische gedachtengang in huize nooitgedacht?

Gaat dat wel samen, daar krijg je ongelukken mee hoor!

Heb je wel een airbag, want die heb je wel nodig met die praktische rotgang.

Groeten, Albert.

• Bernadette

Nou Albert ,

Zo,n ding rijd nog best wel hard en kapseist een beetje in te schielijke bochten , maar wees gerust vanaf vrijdag krijg ik officieel les van een Ergo therapeute , omdat ik me niet te veel wil ergeren en zij niet teveel hoeft te pheuten ben ik even wat praktische ervaring op aan het doen , wellicht blijft het dan bij een les , zijn we allebij erghhhhh gelukkig .

Ben nu eenmaal een koppig vrouwmens , ooit in het verre verleden een heftruckie gereden , zo zie je maar het kan verkeren , gr B