Marcel!

• Janny

Wil ons alsjeblieft (blijven) vertellen hoe het nu (en verder) met je gaat!?

Blijf je wel VÿÿRuit knokken???

gr

Janny

• marcel

Ja dat is goed Janny. Maar alles komt wel weer goed hoor. Ik ben gedreven en een knokker en dat zijn goede ingredienten om weer terug in het zadel te komen.

Bedankt voor alle hartverwarmende reacties op mijn verhaal

• marcel

Janny,

Zoals verteld ben ik manisch depressief i.p.v. ADHD. Ik denk dat Manisch gedrag nogal eens vaker wordt aangezien voor ADHD met alle gevolgen van dien. Tegenwoordig ben ik veel op de depressie prikpagina. Ik vond het vroeger heel erg leuk hier maar goed wat heb je hier nog te zoeken als je geen ADHD hebt.

Je zult je ook kunnen voorstellen dat ik het woord Ritalin dat ik hier wel twintig keer op de pagina zie staan ook niet echt trek. Bedankt Janny want jou ken ik nog van toen inderdaad en bedankt Mas jullie zijn heel erg tof.

Weet je dat het tempo van de berichten hier drie keer zo snel gaat als op de depressie pagina gek he hahahha

groetjes en kusjes

Marcel

• anoniem

mwah… aardig gek jah, det heeft geen adhd.. ;)

• Bernadette

Tja Vogeltje

Dan blijft gek over denk ik , maar wel prettig gestoord .

Ben niet gevaarlijk hoor voor de maatschappij , jij ff blokken he , gr det

• Janny

Ha, fijn dat je je meld! ‘We’ lopen niet weer weg hoor! JIJ meld je af en toe, voor de gezelligheid en ik krijg een tik op mijn vingers als ik (weer eens) ‘stout’ ben… :D

Jou relaas heeft nogal indruk op mij gemaakt…

ik heb ook lang niet geweten wat er nu precies met mij aan de hand was. Dat het íets was was duidelijk, wát precies niet!

Manische Depressiviteit is zeker ook op mij van toepassing;

alles of niks…

altijd of nooit…

overal of nergens…

Sinds bijna 3 jaar kwam het woord ADHD ‘in beeld’ en sinds een maandje heb ik een onomstotelijke diagnose. Nou, dat weet ik dan en verder??? IK BLIJF MEZELF en wens dat zéker ook te blijven!

Ik probeer het nog steeds met medicatie omdat ik zo verschrikkelijk verlang naar structuur en rust en ik DOODMOE begin te worden, van mezelf…

Momenteel heb ik het niet makkelijk… ik zeg dit niet met de bedoeling medelijden op te wekken. Maar ik heb erg veel zorgen en verdriet om mijn dochter en heb het daar verschrikkelijk moeilijk mee, je kunt gerust stellen dat het me langzaam sloopt… Ik wil haar zo graag helpen maar kan het niet omdat ik niet (meer) weet hoe…

en ik MÓET hier doorheen! Dat weet ik, maar ik weet niet hoe…

Tegelijkertijd RAAST de onrust door mijn lijf en dat kost energie.

Ongelooflijk hè hoe een mens in elkaar kan steken niet?

Ook ik heb eens tijdje vertoefd op depressieprik.. maar mij doet dat geen goed… ik heb grote behoefte aan VROLIJK gezelschap om me heen om overeind te blijven en dat vond ik daar niet!

VROLIJKE, BLIJE mensen… dat heb ik nodig! Zelf ben ik ook altijd degene die anderen probeert op te lappen en op te vrolijken… dat is een doel in mijn leven, altijd al geweest! GEK doen!

Ik heb accordeonlessen en kan me nu al verheugen op de dag dat ik bij mijn vriend in het psychiatrisch ziekenhuis, de boel op ‘de kop’ kan gaan zetten!

:D

groetjes!!!!

ps;

drukke dag…

dokter…

tandarts…

accordeonles…

werken…

we knokken SAMEN! Deal??? ALLEMAAL samen! Nóg gezelliger!!!

;)

• Albert

Hé Janny,

Volgens mij moet jij het hele jaar door carnaval gaan vieren.

Maar ja, zoals je weet, heeft het leven ook een andere kant en kun je je niet altijd verschuilen achter een clownsneus.

Actiever worden dan je al bent kan volgens mij haast niet, dus denk ik dat je juist je rustmomenten moet proberen positief te beinvloeden.

Als je tijdens je rust, in je hoofd blijft doorkachelen dan heb je nog geen rust.

Heb je wel eens aan meditatie gedacht, daar heb je goede muziek voor (behalve je eigen) en samen met een goede ademhalingsoefening kun je dan al die negatieve gedachten uit je hoofd leren bannen.

Waarschijnlijk ga je nu heel hard lachen en denk je,“ik en rust”?

Maar geloof me het helpt, je moet er echter wel wat voor doen.

Weet je we zijn van de zelfde leeftijd, en op een gegeven moment zegt je lichaam, “nu is het afgelopen”, laat het niet zover komen.

Dit was even een advies van dok. Albeeeerrr.

Groeten, Albert.

• Albert

Nee, je bent niet gevaarlijk,

Maar politiek den Haag beeft onderhand van je als je acte de precence geeft.

Groet, Albert.

• mas

marcel, jammer dat je niet meer actief hier prikt, ik heb ook heel veel aan jouw steun gehad, ik vind het ook jammer dat het niet meer terug te lezen is omdat het bord is schoongewist.

ik ben blij voor je dat het beter met je gaat, ik heb het volste vertrouwen dat jij erweer helemaal bovenop komt, dit keer nog verder dan je was, want reken maar dat het een mens sterk maakt, al dat vechten zal niet voor niets zijn.

ik hoop je toch nog eens te zien hier, de symptonen liggen zo dicht naast elkaar en heel veel adhder raken in een depressie, wellicht kan jij hen daarmee helpen.

groetje van mas;):)

• marcel

Als ik iemand voorspoed en mazzltof wens ben jij het wel Mas.

Ik blijf hier af en toe wel komen. Klopt ik weet nu inmiddels alles over depressies.

Is mischien wel goed om met mensen die erg depri zijn erover te praten.

ADHD is een klote ziekte maar MD is net zo erg. Buiten extreme ADHD verschijnselen (Manisch) ken je ook maanden waarbij je dood wil (depressie)

Maar ondanks alles heb ik het toch naar mijn zin en maak er wat van

ik hoor je wel weer later en zorg goed voor man en kids

sterkte Ma(r)s(ja)