door Ritalin is mijn leven (deels) verwoest

• Janny

Er is mij van te voren duidelijk verteld dat níet iedereen baat heeft bij Ritalin!

Mij doet het van een kant goed en van een andere kant echt niet! Ik kan beter nadenken en lezen enzovoort maar ik wil dolgraag van mijn inwendige onrust af!

Ik neem nu nog 4 tabletjes per dag, wel op regelmatige tijden…

gr

Janny

• marcel

IK heb zelfs een gerechtelijke procedure opgestart maar heb die zaak verloren. De arts had vooraf niet kunnen inzien welk (ongewoon heftig) effect dit middel op me heeft gehad. Dus het was niet te voorzien einde verhaal.

• marcel

oke Mas (indianenvrouw)

MENSEN wees niet direct bang dat jullie dit ook overkomt het schijnt een uitzonderlijke reactie te zijn.

• Janny

okee Marcel, VÓÓRuit knokken jij hè! :D

hg

Janny

• anja

wauw wat een verhaal zeg…..met kippenvel heb ik het zitten lezen!!!!!!

wat onzettend griezelig!!!!!!

Marcel ik vind het diep triest voor je dat je alles bent kwijt geraakt wat je opgebouwd had!!!!

En ik vind het super goed van je dat je de weg toch weer terug hebt gevonden.

Ook dat je het nog kan opbrengen om iets nieuws te gaan opbouwen.

weer gaan leren voor heel iets anders!!!! Echt heel knap van je.

Ik ben blij dat je je verhaal op deze site hebt verteld want het maakt je wel oplettender.

Het is een gevaarlijk medicijn waar je uiterst voorzichtig mee moet omgaan!

Marcel ik wens je veel kracht toe en veel succes!

heel veel liefs van Anja

• M@ndala

Jee, ik ben echt geschrokken van je verhaal, wat erg!

Slik, ik moet over een uurtje (o, ik moet nog opschieten ook), naar de psychiater om te praten over Ritalin die ik binnenkort ga slikken. Hij heeft wel verschillende lichamelijke onderzoeken laten verrichten (bloed, ECG) voordat hij Ritalin voorschrijft, maar in mijn hoofd kan hij niet kijken he?

Hopelijk krijg je je leven weer helemaal op de rails, zoals ik lees ben je een vechter dus heb ik er alle vertrouwen in.

Succes.

Groetjes,

M@ndala

• Hilde

luisterend naar het nummer van sting, ‘fragile’ , las ik je stukje…

ik ben echt helemaal ontroerd en vind het erg moedig dat je dit allemaal schrijft.

ik heb ook weleens meegemaakt dat de doktoren mij een diagnose gesteld hebben(lichamelijk) wat na vier jaar helemaal niet waar bleek te zijn.

ik weet hoe rot dit is, want je hebt je kansen gemist die je wou door de verkeerde diagnose.

je leeft je leven ineens anders dan dat je toen eigenlijk wou.

sommigen beweren dat het mijn adhd is, dat ik botten brak doordat ik te impulsief was met het turnen…eerst doen dan denken…deels waar, maar ik heb daardoor wel de cariëre gemist die ik eigenlijk wou….en pas sinds dit jaar is mij bevestigd dat ik dat ook best had kunnen doen…tja…je kan niet ineens veranderen daarin.

geen geld daarvoor, geen zin in nog een keer 4 jarig opleiding….

met de dingen die je nu hebt en die je gelukkig maken moet je het beste eruit halen!

ik hoop dat jij(ondanks het verlies van je baan en bedrijf)ook dingen in je leven hebt die het waard zijn om voor te gaan en verder te gaan met wat je wil…

liefs Hilde