Beste Cleo,
Ik denk dat alles dat/wat aan de ADHD gerelateerd is dat hier hoort.
Bernadette zal best wel ingrijpen als ik onzin loop te vertellen.
Ouders van kinderen met ADHD(ADD en aan verwante aandoeningen)ouders met ADHD hebben hun verhaal en dat moet je ook kwijt kunnen.
Het gaat niet alleen om de medicatie,over een rugzakje,een dwarsliggende onderwijzer.
Het gaat om het gevecht met alles om je heen en ja, de vaak jaren lang stress heeft onder vele van ons een grote indruk achter gelaten.
Ik heb uit de ADHD verhalen voor mij zelf een enorme berg herkenning ondervonden.
bijna angstig dat verhalen tot op de letter kloppen,andere verhalen niet maar dan zijn er anderen die precies het zelfde gevoel hebben.
Ik weet dat ik in het verleden, mijn verhaal te hard heb neer gezet,niet alleen hier maar ook op het baby- en het landrover prikbord misschien niet juist geweest,maar het help wel.
Ik denk dat een niet zo'n openlijk forum als msn bv een hele mooie aanvulling kan geven een persoonlijkere omgeving ik noem maar wat een ADHD groepje.
Ja ik ben verschillende keren op m'n mail persoon aangesproken,ik heb dit nooit erg gevonden,misschien zelf wel fijn
Theo/ basnewf03@hotmail.com