Jij zegt dat je beter een gelukkg kind zonder medicatie hebt dan dat hij met medicatie zijn diploma haalt. Hoe zie jij zijn toekomst zonder diploma? Hoe moet dat straks? Waar komt hij dan terecht? Het is toch de bedoeling dat hij straks op eigen benen staat en z'n eigen geld verdient met een leuke job? Of niet soms?
aldus Rianne…
Hoi,
een kind dat zelf niet achter zijn/haar medicatie staat moet volgens onze psychiater zeer ernstig genomen worden, dat doen wij dus ook, daarnaast zijn wij het met onze zoon eens doordat we allen merken dat hij zich nu beter voelt. Straks is straks, zien we dan wel weer, ik ben ook groot geworden zonder medicatie, zonder diploma en toch gelukkig, mét een goede baan enz.enz. Mijn zoon is dusdanig ongelukkig en depressief geweest dat hij daadwerkelijk dood wilde, en dan bedoel ik dus écht dood….Dit kwam destijds van de Ritalin, hij moest daardoor aan de anti-depressie pillen enz.enz.enz.
Een gelukkig en vrolijk kind maakt eerder vrienden, doet leuke dingen, geniet van het leven en van de liefde om hem heen, een diploma is altijd nog te halen, ergens onder aan de ladder beginnen is ook zo slecht nog niet, een ongelukkig kind kijkt niet eens naar de toekomst, die ziet er toch zwart uit, niet kan je dan schelen, ook geen diploma, niets geen motivatie, en een diepongelukkig kind….die is er straks misschien niet eens meer……..
mas