Heb net de GGZ gebeld, het duurt ongeveer 5 á 6 weken voordat ik terecht kan, is dat lang of korte wachttijd?
En kunnen ze al na een dag de diagnose stellen (of niet) of duurt dat langer…, of verschilt dat…?
Hoi Tosca,
Bij mij is met behulp van een psychlogisch onderzoek vastgesteld dat ik ADD heb en heb daar ruim 3 maand op moeten wachten wel lang dus maar de zomervakantie kwam daar tussendoor dus denk ik dat het daarom zo lang duurde.
dus die 5 tot 6 weken vind ik kort vergeleken met mij maar eigenlijk duurt dan alles te lang.
Ik heb pas na 4 weken de uitslag gehad, maar ik denk ook wel dat het per GGZ kan verschillen, ze zeiden namelijk dat het 2 a 3 weken zou duren. pfff wat duurde dat lang zeg. en het is afhankelijk hoe groot de test is omdat ze dan een hoop gegevens hebben te verzamelen. en hoeveel anderen zo'n test moeten ondergaan.
Ik heb trouwens een IQ test moeten doen, geheugen en consentratietesten en een hele reeks van bijelkaar wel 1000 ! vragen, maar ik had dan ook wel de lange versie.
Groetjes Ria
Hoi
O ja, (zo begin ik wel vaker, want dan ben ik natuurlijk weer iets vergeten)
Ik heb je berichten gefolgd en dat wat jij hebt geschreven kon net zo goed mijn verhaal zijn, super herkenbaar.
Ik heb dus de diagnose ADD maar zo langzamer hand komt er ook een H bij, volgens de psycholoog en psychiater.
Groetjes Ria
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?