hallo,ik ben een moeder van 2 jongens,mijn oudste van 10 jaar heeft AD(H)Den heeft sinds een half jaar ritalin(nadat ik al allerlei andere wegen geprobeerd had ,zoals het dieet van mw. pelsser die de relatie voeding en gedrag onderzoekt,osteopathie,visoliecapsules,riagg etc.)en ik heb een zoon van 8 jaar die naar mijn idee ook adhd(die stuitert door mijn hele huis) heeft en dus in maart mee gaat naar de kinderneuroloog om getest te worden en dan misschien ook wel medicatie krijgt,wat ik het allerergste vind is het voortdurende geruzie tussen die 2 en dan bedoel ik natuurlijk niet zomaar gekibbel,jullie weten zelf ook wel hoe dat bij adhd-ertjes er aan toe gaat,constant is er strijd,ze gunnen elkaar het licht niet in de ogen en vliegen op alles van de ander af,ik word daar helemaal gek van en laat me uiteindelijk iedere keer weer er toch toe verleiden om tegen ze te schreeuwen wat ik helemaal niet wil .
Ik krijg grote monden en ze gaan gewoon door,hoe krijg ik dit ooit anders tussen die 2,want natuurlijk zoeken ze elkaar steeds weer op,ze hebben allebei zeer uitdagend gedrag naar elkaar,ik ben zo'n beetje uitverzonnen,want ook ongewenst gedrag negeren,goed gedrag belonen etc. haalt niets uit,wie heeft er een tip