even niet leuk meer......

• bea veenstra

Hallo

Zit hier momenteel midden in de renovatie van ons huis

Van boven tot beneden staat de hele boel op de kop

Zitten nu voor de derde week zonder keuken, wc en douche…

Allerlei mensen die in en uit lopen.

Dit heeft natuurlijk zijn uitwerking op onze adhd zoon.(die nu ook nog vakantie heeft)

Gister ook weer, rare geluiden maken, niet luisteren, overdreven gedrag etc

Bijna barste ik in tranen uit, ten eerste door al het gebrek aan comfort hier momenteel en ten tweede omdat ie helemaal los was

(goed bericht morgen komt de keuken joepie)

Gistermiddag is ie naar oma gegaan, want daar staat zijn lego en eerlijk gezegd was ik zo blij dat ie weg was

erg he..

Maar ik voelde me zo kl…###

Sorry hoor maar ik moest t ff van me af zeuren haha

Vandaag maar weer met goede moed verder, we gaan behang trekken dat vind ie erg leuk en is ie ook nog bezig.

Groeten allemaal

Bea

• seetje

hoi Bea ,ja,ook wij zitten in een heerlijke bad,wc verbouwing. we gaan nu week 6 in zonder douche .even provisories een slaapkamer voor ons op zolder. en ja nu boven eindelijk 1 toilet. de kinderen logeren bij elkaar op de kamer. en snacht heb ik zeker twee maal toiletdienst. want mijn oudste is erg bang. en nu hij ons niet kan zien . durft hij niet naar de toilet. een heerlijke vrije week achter de rug . met constant werklui over de vloer. en dan zelf een goede griep en keelontsteking. maar ja, bed liggen is taboe. dus het gaat hier ook geweldig goed. weer school . krijgt de jongste waterpokken. maar als ik dan hoor dat mijn zoontjes vriendinnretje van 15 jaar een borstbesparende operatie staat te wachte. voor een kwaadaardig gezwel. dan roep ik heel hard. WAT BEN IK EEN GELUKKIG MENS.

• Lisa

Hee Bea,

Hoe is het met de keuken ?

Nee hoor, geintje. Laten we wel wezen, de opvoeding en verantwoordelijkheid van/voor een kind met adhd is een loodzware klus. Als alle omstandigheden goed zijn (rust en regelmaat in huis etc.)is het nog wel te doen, maar als je zoals jij in zo'n hectische situatie zit is het logisch dat je zoon door het lint gaat. Maar het is vooral logisch dat jij soms blij bent dat je kind even uit je buurt is. Ga je hier vooral niet schuldig over voelen. Je bent geen superwoman, je bent een vrouw die ook het ook wel eens gehad heeft, so what ? (gelukkig) is niemand perfect. Je doet als moeder je stinkende best het voor je kind goed te doen,hoeveel kinderen op deze wereld moeten dat missen ?

Kop op, je accepteert je kind zoals hij is, doe dat bij jezelf dan ook.

• adhd moeder

He bea,

Ja nu is het even afzien, maar dadelijk kan je wel koken in een mooie keuken.

Ik weet wat je bedoeld, alhoewel we hadden toen nog geen kinderen, en zaten 9 maanden op een betonnen vloer.

Heb je wel water, of is die ook afgesloten?

Heel veel sterkte, en verheug je alvast op je nieuwe keuken, straks zul je er op terug kijken en dan denk je bij jezelf: heb toch wel een mooie inrichting.

Oh en die nieuwe wc zal je dadelijk ook goed bevallen, zit veel lekkerder.(hahaha)

Doei, en niet te veel stoffen he, schiet toch niet op.

Groetjes adhd moeder

• bea veenstra

Hallo allemaal

Dank voor jullie medeleven ;)

De keuken staat inmiddels en wekunnen weer koken, ook de wc en douche doen t haha

Dus het gaat nu eindelijk weer de goede kant op pfff

Gelukkig gaan ze maandag weer naar school, dat scheelt ook alweer

Het is nu nog een kwestie van afwerken etc, het ergste hebben we zowat gehad

Dan komt t hier weer wat in de rust en kan alles weer wat in het normale komen.

Groeten allemaal

Bea ( die het weer wat ziet zitten!)