waar zijn de volwassen adhders?

• M@ndala

Hoi,

Ik ben nieuw hier op het bord. Ik kom wel al enige tijd op het psychiaterprikbord.

Momenteel word ik getest of ik ADHD heb, volgens mijn psychiater was het al vrij snel duidelijk maar het onderzoek moet toch afgerond worden.

Ik slikte Zoloft maar die heb ik net afgebouwd.

De psych heeft het over Ritalin, wat zijn jullie ervaringen hiermee, ik heb wel eens gehoord dat je er net een zombie van wordt.

Ik weet wel dat alles besproken zal zijn, ik kan natuurlijk alles teruglezen, maar daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in en zo houd ik toch het prikbord levendig :-)

Dus eigenlijk moet ik hier een nieuw bericht van maken? Nou ja, hier past ie ook onder ‘waar zijn de volwassen adhders?’ Nou hier is er dus één.

Groetjes, M@ndala

• edwin

idd,maar ik jaag ze alleen maar weg :D

• Albert

Nou zeg!!!

Dat had ik nou niet van je gedacht Edwin.

En je was altijd het braafste jongetje van dit klasje, dus niet zo'n lage eigendunk hé!

Als je wat te melden hebt doe dat dan gewoon, “youre just one of us, okay”.

Groeten, Albert.

• Bernadette

Hoi M@ndala ,

Dat je er een zombie van word heb ik nooit gehoord van Ritalin , maar aangezien ik zelf geen A.D.H.D heb dus ook geen ritalin gebruik is het wat moeilijk voor mij om over te oordelen .

Van Albert en Maggie heb ik begrepen dat ritalin juist in hun leven de nodige rust brengt en de chaos verdwijnt .

Als ik jou was zou ik eerst de onderzoeksresultaten afwachten en dan kijken hoe of wat .

Zoals je al gemerkt had is dit bord gemodureerd , er kan wat vertraging inzitten tussen het schrijven en plaatsen van de berichten , dit hebben we doelbewust gedaan de ervaringen in het verleden dwongen er ons toe , inmiddels zijn we niet de enigste is gebleken , groet B

• edwin

twas ook maar geintje albert :D

• edwin

ik kan me er wel wat bij voorstellen..als je gewend ben altijd hyper ervan te worden..ik werd soms ook wat down ervan..je bnet de rust niet gewend

Groetjes Edwin