waar zijn de volwassen adhders?

• maggie

jongens ik mis de oude tijden waar blijven jullie?

zie haast niemand meer prikken! we hebben zoveel aan elkaar gehad!

zijn er geen luchtige adhd onderwerpen meer?( niet verkeerd bedoeld maar hadden zoveel lol)

groetjes maggie

• seetje

JA.jullie gezellige vol power verhalen zie ik ook even niet. in het begin dat ik deze site bezogt. heeft het me heel wat tijd en energie gekost . om er in mee te kunnen. en dan bedoel ik alleen nog maar. het bij houden van lezen . van jullie verhalen. zelf heb ik nld. en heb met het sociale gebeuren wat moeite om het te volgen. en dan is het echt een heel karwei om jullie adhders bij te houden . wat een power. wat een ongelooflijkg4ezellige klets bedoeling. ik vind het fantastich om jullie zo onvermoeibaar aan het werk te zien. dan denk ik wel een . wow. had ik maar een beetje van de adhders. want jullie zijn geweldig. zo lekker recht voor zijn raap. super. dus kom maar weer op met dat geklets. groetjes.

• mas

tja maggie, het is niet meer wat het was helaas…. Ik heb amper tijd, lees soms ff heel vluchtig maar reageer niet meer zo vaak.

weet ook niet leuks te melden, O. is van de pillen af, dat is goed nieuws, het gaat goed naar omstandigheden zal ik maar zeggen.

Ik heb een leuke afsluiter van de dag gevonden met mijn kids. De radio gaat op 10 en we gaan met z''n allen uit ons dak. De oudste doet break dance en leert het de kleintjes, ik sta te ‘alles’ dance en te zingen, echt heel leuk en je wordt er vrolijk van. Daarna ff koeling down en dan gaan de kleintjes naar bed, mensen vinden het gek, dat doe je niet als je 37 bent. Tja, wat zal ik zeggen…

Ik heb mezelf ook weer helemaal verliefd op mijn man gemaakt dmv romantische films kijken en oude herrinneringen ophalen. Whahaha, nu ben ik dus net 16, heerlijk joh.

Een kraslot gekocht maar niets gewonnen.

Verder moet ik nog steeds afvallen, dat lukt niet, ook mijn andere goede voornemens blijven goede voornemens;)

Moet ik mijn zoon leren een spreekbeurt voor te bereiden maar weet ik zelf ook niet waar te beginnen. Gelukkig komen de hulptroepen donderdag langs:D:D

Ik heb afgelopen week geen ritalin geslikt, en voel weinig verschil:?

En hoe gaat het bij jou?

groetjes van mas:)

• Albert

Hallo Mas,

We zijn er nog wel hoor, er zijn alleen niet meer zulke heftige discussie's, die toch een soort magneetwerking hadden voor ADHD-ers.

Natuurlijk heeft de moderatie van dit prikbord daar ook invloed op, de berichtjes worden niet meer direct geplaatst en het staat er om bekend dat ADHD-ers vaak geen geduld hebben en direct willen reageren.

Het valt me overigens op dat het ook op andere prikborden ook vrij rustig is, misschien heeft iedereen gewoon andere dingen te doen, je kent dat wel hé, “druk, druk, druk”.

Maar om even terug te komen op dat dansen, dat doe ik ook met m'n zoon hoor, gaan we heerlijk uit ons dak samen en dat voor een vent van bijna 50, dus so what?

Als je er maar een goed gevoel bij hebt en daar draait het bij ons om, alles voor de cick.

Groeten, Albert.

• edwin

hoi maggie

ik heb het boord haast niet meer nodig.alles is wel zo beetje besproken hier wat er te bespreken valt.soms is het fijn om ff terug te komen,maar thats it voor mij.Maar gluur af en toe een beetje mee ;)

Groetjes Edwin..

• Disco

Tja ach wat zullen we zeggen.

Op mijn ADHD front is het rustig de wervel wind is wat gaan liggen het vuur is er wat uit de Dex-Amfetamine is teuggeschroeft naar 1 maal 20 mg.

Dochter lief helemaal los,acute dienst thuis (Switch)om haar aan in de nieuw ontstane situatie te laten wennen,haar verdriet te laten kanalizeren.

Ze gaat vanaf morgen weer aan de Rithalin (2 maal daags 10 mg)

Voor mijn zoon heeft mijn vrouw aan mij gevraagd voor een recept Concerta(Rithalin knalt hij doorheen)maar ja dit kost €53 (en ze is uiteraard weer door de centjes heen) ik heb haar aangegeven dat ik zou vragen of de Dex-amfethamine wat voor hem zou zijn.

Maar ja dan is ze hem een halve dag extra kwijt dit omdat ze gaat verhuizen naar Vriezenveen en de GGZ arts in Rotterdam hem toch wil zien

De scheiding:

ik heb m'n dochter van bijna 12 en mijn zoon bijna 2 thuis,de rechter heeft dit in een vonnis tijdelijke voorzieningen vast gelegt,mijn zoon 10 zit bij haar,uiteraard verre van ideaal het is even niet anders.

Ik/wij wachten op de Raad en hun beslissing/advies naar de rechter toe,ik heb ondanks alle beschuldigingen die “zij”mij toeslingert hele goeie hoop op een voledig gezin thuis(bij mij dus).

op 26 april komt er een uitspraak van de Raad(ik hoop geen uitstel).

Uiteraard lees ik mee,hoop ik op nieuwe wetenswaardigheden,geef ik mijn ervaringen door op het moment dat ik dit zinvol vind.

groeten Theo

• kim

Theo

Hoe komt het dat je telkens weer zulke rot dingen over je ex hier neer zet ??

Het is wel de moeder van je kinderen !!!

Denk je eens in wat het met je kinderen doet als ze het hier lezen ??

• Bernadette

Hoi Theo ,

Heb het al vaker gezegd niet alles kun je maar zeggen , weet je ik snap best wel hoe en waarom het zo ver gekomen is en kan zijn maar niet iedereen weet de achterliggende gedachte denk eraan dat internet een open boek is , je zit nog steeds in de middle of en hou asjeblieft een beetje afstand in het belang van juist die drie en zeker Esmee heeft nu een leeftijd die al moeilijk genoeg is , sterkte met alles , gr Bernadette

• maggie

hai allemaal,

nou mas dat danse met je kinderen is heel normaal deed en doet mijn moeder ook met ond na het eten in de polonaise de tafel afruimen.

ik moet ook nog steeds afvallen lol.

stoppen met roken heb ik geen zin in, en oja ben ook niet meer blond maar een brunette.(voel me gelijk minder dom!)

heb een cursusje haptonomie gevolgd erg leuk alleen wij adhders zijn al gevoels mensen dus was eigenlijk een makkie.

oja ik heb nog steeds geen man gevonden die me aankan.lol!

beter dat o van de medicatie af is!!!!! hoe is het nu ? slikt hij helemaal niks meer?

weet je als ik geen rita slik merk ik weinig verschil maar mijn omgeving wel.

maar af en toe is het gewoon lekker om het niet te nemen! toch?

groetjes en knuf mag

• maggie

hai ed

ik heb het bord in principe ook niet meer nodig. maar we kunnen wel door onze gesprekken volwassen adhders die het wel nodig hebben prikkelen om hier te prikken en kunnen wij zij misschien van advies voorzien.

grtjes mag