spelprogramma

• Michelle en Esther

Hallo,

Wij zijn twee SPH studenten en wij zijn bezig met ons afstudeeronderzoek. Wij willen een spelprogramma ontwikkelen die ouders thuis zelfstandig kunnen uitvoeren. Het doel is om de algehele ontwikkeling van het kind (2-7 jaar) te stimuleren door middel van spel. Wij willen graag weten of er ouders zijn die hier al ervaringen mee hebben en tegen welke knelpunten zij aanlopen. Ook willen we graag weten of er ouders zijn die aan een dergelijk spelprogramma behoefte zouden hebben? indien er ouders met tips of ideeen zijn horen wij die ook graag!

Alvast bedankt!

Groeten,

Esther en Michelle

• marleen

Kan hier wat meer uitleg bij aub? Ik snap het niet helemaal wat jullie willen en wat jullie aanbieden.

Marleen.

• Albert

Hallo, Michelle en Esther.

Ik vraag me af met wat voor spellen, jullie ADHD-kinderen willen stimuleren.

Als er iets was waar ik als ADHD-kind absoluut geen gedult voor had, dan waren dat wel spellen.

Ik ben benieuwd met wat voor spellen jullie ADHD-ers denken te kunnen motiveren.

Groeten, Albert.

• Sarah

Hoi,

Jullie opdracht klinkt voor mij erg vaag. Het stimuleren van de algemene ontwikkeling is zo breed. Wat wil je er nu precies mee bereiken? En waarom hebben kinderen dat nodig? En waarom denk je dat via spel te kunnen bereiken?

Groetjes Sarah