toeval?

• emmy

Onze zoon is begonnen met ritalin, sinds 2 weken en we zijn nog bezig met opbouwen. Vandaag zei de juf dat hij gisteren ‘zomaar’ viel. Dat hoorde zij weer van een andere juf, alleen wist ze niet welke juf het gezegd had. Om een lang verhaal kort te maken; de juf die het gezien heeft was er vandaag niet dus ik moet het morgen even afwachten en dan horen wat er precies gebeurd is. Onze zoon kan zich niets herhinneren van vallen, struikelen of duizelig zijn. Hebben jullie hier ervaringen mee? Hij was vorige week trouwens wel af en toe duizelig….

Morgen spreek ik ook de psychiater en dan leg ik het even voor want ik vind het toch wel een heel eng idee dat hij zomaar ‘neer’ kan vallen.

Groeten, Emmy

• Rianne

Je moet VANDAAG proberen om die juf toch te spreken te krijgen ook al is zij vrij. Via de directeur kun je haar vast wel bereiken. Leg uit dat je morgen een gesprek hebt met de kinderpsychiater en dat je PRECIES moet weten wat er nu gebeurd is met dat ‘zomaar’ vallen!!!!! Anders kan de kinderpsychiater, vrees ik, niet zo veel met dit verhaal.

- Mocht de betreffende juf het niet prettig vinden dat ze op haar vrije dag gebeld wordt, bedenk dan dat het haar taak hoorde te zijn om het voorval EERDER, dus op de dag dat ze wel werkte, aan je door te geven. In wezen is hier sprake van nalatigheid. -

• emmy

Het viel gelukkig allemaal mee. De psychiater zei ook al; als hij is gevallen en staat direct weer op, dan kan het geen soort van'epileptische aanval'zijn, je moet dan wat aan hem zien. Nu blijkt ook achteraf dat hij, toen hij het samen met de juf doorsprak, hij weer wist dat hij gevallen was. Hij was gevallen over een steentje, nou ja, een ADHDer valt gewoon ook wel eens over zijn eigen benen…toch?…

Ik ben heeeeeeeeeel blij, want je moet er toch niet aan denken….

Gelukkig gaat het met de ritalin ook heel goed. Hij verzet zoveel werk dat de juf niet weet wat ze ziet. Hij zegt ook zelf dat hij werken nu ‘leuk’vind op school! Hoe is het mogelijk! Ik hou jullie op de hoogte.

Groeten van Emmy