Goeiemorgen mensen.
Ik heb de laatste tijd veel zitten nadenken. Riagg komen we geen steek verder mee heb ik het idee, die vind dennis nog te jong voor alles, blablabla. Vht zie ik ook helemaal niet meer zitten, zeker niet na vorige week (het gaat er nou niet om of ie adhd heeft of niet was haar reaktie op gegeven moment). Ik werk nog maar wel ff braaf mee om te voorkomen dat ze misschien gaan dwarsbomen of wat ook.
Nou wil ik dus dat er wat gedaan word, ik wil weten of dennis adhd heeft of niet. En als hij het niet heeft, wat er dan wel aan de hand is, want dit is niet zomaar een druk kind, dat weet ik dus wel. En wat ik ook vooral wil weten is, hoe kunnen wij hem en onszelf helpen om weer wat meer plezier in elkaar te helpen. Dat is zo ongeveer ook het doel van de vht dus, maar dat werkt voor geen meter.
Nou is mijn vraag aan jullie, welke hulp hebben jullie gehad en hoe zijn jullie daar aangekomen? Ik wil alle mogelijke opties op een rijtje zetten als het kan, zodat ik weet wat ik kan roepen als ik ergens zit.
groetjes jacqueline