zo denken ze dus...........

• adhd moeder

Hoi,

Hadden gisteren ons eerste gesprek voor plaatsing voor T op een cluster 4 school.

We werden hartelijk ontvangen, en ons contact persoon viel maar gelijk met de deur in huis met een verslag van een telefonisch gesprek wat ze heeft gehad met een leerkracht ICL van de school van T (basisschool).

Op de vraag wat voor problemen T op school had, werd er geantwoord

GEEN PROBLEEM ……WE DUWEN ER GEWOON EEN PILLETJE IN

Je snapt natuurlijk wel dat dit een staartje krijgt.

Dit nemen wij niet.

Wij hebben na dit gesprek de directrise op school aan haar jas getrokken, en jawel er volgt naar de carnavals vakantie een gesprek met de leerkracht ICL.

De coordinatrise had er geen woorden voor, dit hadden ze nog nooit meegemaakt.

Het zou volgens hoor de nieuwe spreuk worden op een tegeltje voor aan de wc muur op school!!!!!!!!!

Moest het echt even kwijt……….

groetjes adhd moeder

• M@ria

Goed aangepakt hoor, dit laat je toch zeker niet over je komen!!!

Laat ze maar zweten hoor , ze mogen best weten dat je voor T opkomt!!

Ga ervoor!!!!

heel veel sterkte!!

• seetje

hoi adhd moeder. ik hoor het onze rt,er. vande basisschool van mijn zoontje ook nog zeggen. zij is voor ritalin. en zei ze. mijn vriendin werkt op een cluster 4 school. oh, daar staat de pot ritalin gewoon standaard op tafel. daar moet je het dan van hebben. groetjes

• Lisa

Seetje,

Bij mijn kind op school was het precies andersom. Wij wilden in eerste instantie geen medicijnen, maar wilden het proberen met een hele duidelijke en concequente opvoeding. Toen dit uiteindelijk weinig bleek te helpen en ik me goed verdiept had in medicatie en ik er echt achter kon staan, kreeg ik het gevoel dat ik onze beslissing behoorlijk moest verantwoorden op school. Toen dacht ik ook wel even: ho ho, jullie hebben hem maar 5 uurtjes op een dag, met in de pause even lekker bij kunnen tanken, en na schooltijd lekker naar huis, thuis lekker opladen, en de volgende morgen weer fris opnieuw beginnen.

Als ik thuis kom ben ik moe van mijn werk, en is er van even bijtanken weinig sprake !

• seetje

hoi. daarom durf ik het nog steeds niet aan om een baantje te zoeken.en blijf nog maar even alleen huismoeder. groetjes.