Hallo allemaal
Ik ben een moeder van 32 jaar en heb een zoontje van 8 jaar met ADHD.
Ik ben een tijdje niet aanwezig geweest,was het prikbord kwijt en heb de laatste tijd meer een beetje meegelezen.Nu heb ik een vraag.ik heb de afgelopen vier maanden gezinsbegeleiding gehad.Ik heb hier niet echt veel aan gehad omdat ik doordat ik erg lang heb moeten wachten al heel veel hulp van de riagg heb gekregen en bij de gezinsbegeleiding kreeg ik adviezen die ik al wist en had geprobeerd.Ik heb ook het idee dat er alleen met ouders aan de slag word gegaan en er te weinig naar de kinderen individueel word gekeken.Ik vind ook dat elk kind anders is en anders op dingen reageerd.ook vind ik dat er met de kinderen zelf gepraat of gespeelt of wat dan ook moet worden.ik loop hier ook bij de riagg ook tegen aan je gaat er naartoe het kind word een paar keer geobserveerd en getest we stoppen er een pilletje in en vervolgens geven ze de ouders advies en de kinderen moeten het ermaar mee doen. Ik had verwacht dat er ook met de kinderen aan de slag word gegaan.Ik ben wel bij een arts met mijn zoon voor zijn medicatie,en ik heb haar ook laten uitleggen waar het pilletje voor is.Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en wat jullie hiervan vinden of gaat het bij jullie anders?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties groetjes lies.