Hallow,
Hier nog iemand die van alle ‘deskundigen’ de balen heeft.
Vandaag kwam T weer van de videohometraining om de band van de vorige keer te bekijken en te bespreken. De vorige keren was dennis nogal rustig geweest, maar laatste keer (tijdens het eten) ging alles dus zoals het moest, of zoals het niet moest eigenlijk . Dennis was echt zo vervelend als ik weet niet wat dus.
T zei al: petje af voor jullie. En ik was blij dat ze eindelijk een keer zijn ware aard zag. Vandaag dus besproken en ze liet ons nog een band zien over belonen enzo. Jaja, idd heel duidelijk maar niks nieuws.
Ik vertelde T dat ik MEE een mail had gestuurd omdat ik het gevoel heb dat we bij het riagg niet verder komen. Als voorbeeld vertelde ik haar in het kort het geval van een vriendin met een dochtertje met pdd-nos en nu zoon van 5 waarvan zij het vermoeden van adhd had. Hij heeft direct ritalin gekregen als proef, moet nog wel naar de psycholoog dan. Ik vertelde haar dus ook dat ik dennis absoluut nog niet aan de medicijnen wil, maar gewoon om ff het verschil aan te geven in het verschil van handelen.
NOu toen begon het dus.
Goh het was juist net mijn bedoeling om contact op te nemen met het riagg maar wou dat eerst ff overleggen met jullie, blablabla. Nee riagg wil absoluut niet aan de medicijnen is geen optie (ja hallo ik zei toch ook al dat ik niet aan de medicijnen wil). Dus ik zeg, ik wil gewoon duidelijkheid over zijn adhd. Daar ging het nou niet om zei ze. Ik denk bij mezelf, waar gaat het dan wel om? We zitten hier met een kleuter van 4 waar ik het dus absoluut niet goed mee vind gaan, zijn gedrag zie ik veranderen/verergeren. Wijzelf hebben het hier heel moeilijk mee. Het is juist wel waar alles om draait! Als de diagnose gesteld word, dan kan er gerichter gehandeld worden, kan de school er ook op inspringen.
Pff word zo moe he van al die ‘goede bedoelingen’ Ik hoop dat ik snel wat hoor van MEE.
groetjes jacqueline