weten jullie het

• zelda

weet iemand hoe ik verder moet komen in Minish cAp

• adhd moeder

Sorry maar wat bedoel je precies.

Ik snap er niets van????

Wil je best helpen als ik weet niet wat minisch cap is, ik heb er nog nooit van gehoord.

adhd moeder

• Bernadette

Hoi Zelda ,

Zelda is nog erg moeilijk voor sommige , zoek bij de cheats .

Lukt dat niet dan zou ik het gewoon weer bij Mario houden , da,s over het algemeen vertrouwender en makkelijker .Minder agressief ventje trouwens , wel oudbollig

Ik hou het liever bij andere adventure ,s Zelda is als kauwgom , alsof al tien keer iemand je voor is geweest en je elke keer het zelfde moet herkauwen , de smaak gaat er vanaf .En je weet nooit wie je voorganger was ……………….Probeer wat orginelers joh

Ik denk vast wel dat je de cheats -page kunt vinden he , anders mail me maar ff .

Was wel een aangename afleiding dit onderwerp , maar ik persoonlijk hou niet zo van Zelda , jij hebt er het kennelijk ook moeilijk mee , Mario , Bugs Bunny , kom je makkelijker de levels door , succes .Ben overigens een behoorlijke gamer , genre Syberia. Tot overmaat van ramp van mijn kids , ma weet meer van game,s af

Trouwens waar bleef je eigenlijk hangen , moet toch zonder cheats kunnen , je wist notabene deze pagina ook te vinden , offffeeeee was dat meer het alfabet , anyway Good-luck