Hoi Rianne ,
Dat klopt dat het probleem bij de pabo,s ligt , ze krijgen daar meer leren omgaan met lastige ouders dan met extra zorg voor de kinderen .
Maar daar schieten wij op dit moment niets mee op .
Er is gisteren al door mij een mail gestuurd naar Maria van der Hoeven .
Later zal ik er een sturen naar Angelien Eijssink , zij is erg met het onderwijs betrokken en houd mensen op de hoogte van de activiteiten over het onderwijs in nederland .
Sinds het stuk van Balans van mij over het rugzakje in het vorige nummer waarin zij ook geintervieuwd werd krijg ik van Angelien Eijssink info over hoe en wat en uitnodigingen over de schrijnende situatie in onderwijs land.
Volgens mij moet je zowel van Balans als de NVA lid zijn , ik ben het beide maar er zijn er ook genoeg niet .
Dan vind ik dat het ministerie op de hoogte moet zijn als eerst verantwoordelijke .
Het moet ook voorkomen worden dat ouders indivudueel sanctie,s krijgen opgelegd van de scholen als ze tegen de stroom ingaan .
Over dat ene sneeuwballetje ………
Tja , Argra Paternotte heeft mijn ervaring met het rugzakje aan al de onderwijsfractie,s voorgelegd …….
Een dezer dagen word er in de tweede kamer over de S.W.N.S en het rugzakje geevalueerd .
Als iedereen dezelfde weg volgt onstaat er van zelf een pad . gr B