niet altijd slecht

• M@ria

Eigenlijk posten we vaak als het niet goed gaat , of als we problemen hebben.

Ik wil vandaad even melden dat rinardo zich voorbeeldig gedraagd.

Ik heb het gevoel dat de decemberstress eindelijk weg trekt.

alles is weer in ritme , alles gaat weer normaal, vaste sportdagen lopen weer goed, hij is weer uit het ziekenhuis,alles is gewoon weer normaal.

nu dus hopen dat er geen onverwachtse dingen gebeuren, geen onverwachtse visite komt,geen ziekte de kop op steekt .

Ja een fijn dagje vandaag :D

• Linda

Hoi,

Ik heb hier hetzelfde. Heb ik trouwens ieder jaar. De decembermaand hakt er behoorlijk in bij kinderen. Sinterklaas (en bij ons ook nog eentje jarig). Blij dat we dit jaar een weekje extra kerstvakantie hebben genomen, zodat ze even lekker konden “ontstressen”.

Lekker he, als het even allemaal mee zit!

Groetjes,

Linda

• Bernadette

Hoi ,

Jullie hebben gelijk er kan ook een hoop goed gaan , deze week goedkeuring voor zijn sectorwerkstuk , goedkeuring voor zijn bijbehorende poster , goedkeuring voor zijn publieke presentatie ook al was die dan tien minuten langer dan gepland .

Dus hij mag voor zijn examen door gaan , alles hangt af van het een en ander .

Kreeg vanmorgen zijn rapport geen enkele onvoldoende , door voor de volgende ronde het examen , kind blij ma blij , gr Bernadette

• anoniem

Hey!!

Hartstikke goed van jullie en voor jullie!!

Het is waar, dat dit bord vaak wordt gebruikt voor negatieve dingen..

Maar dat is misschien ook wel logisch…

Vandaag een heerlijke dag, weinig wind, lekker fris, en super zonnetje!!

Kom van de paarden, van de stal, heerlijk!!

=) =) =)