Concentratieproblemen

• S

Hai, ik vroeg me af waar ik informatie kan vinden over concentratieproblemen, ik heb dyscalculie en zit op het speciaal onderwijs, ik vind het altijd heel erg moeilijk om me te concentreren. Als we gaan nakijken kan ik 1 minuut mijn aandacht erbij houden, ik hoor niet eens wat de juf of meneer zegt, ik denk aan iets anders of ga kletsen met een vriendin. Ik vind dit heel irritant, heb ik echt concentratieproblemen of heeft het een naam waar ik last van heb?

Groetjes.

• miek

hoi

als je hier werkelijk zoveel last van heb is het beste eens dit met school te bespreken,mischien kunnen ze je hier in verder helpen,heb je dit al gedaan zou ik eens contact opnemen megt de huisarts

groetjes miek

• M@ria

Vraag eens aan je moeder of je een poosje visolie capsules mag gebruiken.

visolie helpt voor een goede consentratie en is een stof die we als nederlanders te weinig krijgen omdat we weinig vette vis eten.

Ik heb wel een adres voor je waar ze niet te duur zijn 200 voor 15 euro.

Gebruik er 4 op een dag je krijgt dan geregeld een dosis en dan moet je verschil kunnen vernemen na een week of 3.

je moet het zien als een tekort, vergelijk het met bv vitamine tekort, ijzer tekort, dat is ook pas weer op orde als je het geregeld neemt.

Mijn zoon gebruikt ze al jaren en hij zegt dat het minder druk is in zijn hoofd en dat hij zich beter kan consentreren.

Wat Miek zegt zou ik je ook aanraden, ga eens naar de huisarts met dit probleem , hij verwijst je wel door.