ADD

• esther

hallo,

ik ben esther, ik ben 17 jaar en sinds +/- 2 jaar is er bij mij ondekt dat ik add heb, ik begrijp zelf eigenlijk nog niet zo heel goed wat het inhoud, maar het is ongeveer als adhd, maar ik ben niet hyperactief, ik ben wel druk, maar het is niet zo dat ik me niet rustig KAN houden, want dat kan ik ook goed.

ik zie op internet enzo veel over adhd, ik kan er veel dingen uit herkennen, alleen ik lees nooit iets over add.

nu las ik een tijdje geleden een artikel in het tijdschrift de ‘yes’ en daar was een meisje die adhd had, alleen waar de drukte naar binnen zat, in haar hoofd zeg maar. daar kon ik echt veel uit herkennen.

eigenlijk is mijn vraag of er mensen zijn met add?? want ik ken echt niemand die dat heeft. terwijl je van adhd best veel hoort.

wat doen jullie er tegen?

en vooral voor jongeren, hebben jullie begeleiding bij het plannen?

ik slik ritalin, dat helpt goed, maar ik ben benieuwd wat andere mensen er tegen doen.

groetjes esther

• edwin

lol..dat is hilde..zal wel ff vragen of je haar email mag hebben ;)

• esther

dat zou tof zijn, alvast bedankt:)

• Hilde

yes!!!!!

that was me!!!!

jazeker kan ik je veel vertellen over add/adhd. ik weet het zelf ook sinds eind maart 2004.

mijn email is vrijgegeven hier, dus je kan me gewoon mailen of toevoegen aan msn…

natuurlijk kom je eruit, en zijn er enorm veel meisjes en jongens in je omgeving die het ook hebben…

alleen velen zullen er nooit achter komen dat ze het hebben doordat ze een manier gevonden hebben in hun leven om ermee om te gaan…(onbewust)

lijkt me leuk om je te spreken.

liefs Hilde