heeft mij kind adhd

• masha

zo bedankt voor al jullie reacties, ja het komt door me omgeving mensen die haar zo actief bezig zien zeggen tegen mij heb je haar al getest op adhd, ze gaat nie naar een peuterspeelzaal ik ben gewoon 24/7 bij haar thuis bij andere mensen wil ze niet slapen of ik moet mee.

ik zal het in de gaten houden kijken hoe het gaat

verlatingsangst heeft ze denk ik niet we leven in een gezin met papa en mama en nog een broertje die in een rolstoel zit en naar school gaat???????///

bedankt voor de vele reacties

groetjes masha

• Els

Hoi Masha,

Ik snap ja vraag best. Ik wens je veel sterkte, want ook al heeft je kind misschien geen adhd, dan is het nog behoorlijk pittig om een druk kind de hele dag om je heen te hebben.

Ook ons kind heeft niet het stempeltje van adhd opgekregen, zelfs nu hij 6 is nog niet. Maar daarom is het niet minder moeilijk als bij iemand die dat wel heeft gekregen. Want het kost je ontzettend veel energie. Er zijn ook helaas kinderen die tussen wal en schip zitten, dus geen adhd en toch ook geen ‘normaal kind’(dus hyperactief).

Waarmee je bijv. niet op kraamvisite kan, of je sta na een half uur op z;n minst buiten, en zo kan ik nog wel meer vertellen!

Ik wens je ontzettend veel sterkte met de opvoeding!!

Groetjes,

Els

• maggie

jep helemaal mee eens ik sliep en slaap als de beste!liever eerder dan later was wel altijd op tijd wakker en hield niet van uitslapen

groetjes maggie