Hey,
weet je wat ik zo raar vind, mensen die mij niet goed kennen of mij op bepaalde momenten zien (bijvoorbeeld standaard tijdstip in de week) krijgen altijd een heel ‘brave’ indruk van mij.
Zo vinden mensen mij vaak heel rustig overkomen. Soms geloven zij ook niet dat ik adhd heb. Er word snel over heen gepraat, of er word gezegd dat ik heel rustig ben of overkom.
Ook geloven mensen niet dat het slecht gaat op school, wat betreft cijfers. Dan denken ze dat ik me aanstel of dat zeg om een soort van aandacht te vragen. Terwijl ik er niet over begin, maar het me meestal gevraagd word… (Ik wilde dat docenten ook eens een nerd in mij zagen… :p)
Ik zit hier natuurlijk totaal niet mee, behalve dat het soms lastig is dat mensen mij niet geloven of zeggen dat ik dat zeg om aandacht te trekken.
Ik vraag me alleen af of anderen dit ook hebben?
Ik weet verder ook niet hoe dit komt, misschien omdat ik af en toe wel eens verlegen kan zijn? (lees: af en toe! )
Ben benieuwd…
groetjes, anoniem
ps: weer eens een wat luchtiger onderwerp is ook wel eens leuk, maar bedoel dit natuurlijk niet negatief tegenover andere problemen oid…