Jochem Myjer:adéhadé

  • Sarah

    Hi,

    Vanavond komt Jochem Myjer om 20.05 uur op ned. 3 op de televisie. Hij spot met de stoornis en de populaire cultuur. Geen idee of het leuk is maar ik ga zeker even kijken.

    Groetjes Sarah!

  • anoniem

    heb veel positieve reacties gehoord over dit stuk…

    ook wel ns een deel gezien, dat was wel grappig…

    vind het vooral lollig hoe hyperactief iemand kan doen op een podium… jéétje!!

    val ik toch nog mee ;)

    dit jochem is trouwens inderdaad wel apart adhd-geval, als ik het zo zeggen mag…

    las een interview en herkende wel dingen, maar hij heeft sommige dingen ook wel extreem..

    'zoek ik de afstandsbediening van de tv, zie ik daar ineens een fles Fanta staan. dus ik kijk in de koelkast, en ja hoor…'

    lol… :D

  • adhd moeder

    Hij is geweldig, drijfr echt de spot met alle adhd ers.

    Ik vind het altijd leuk om m te zien, ben benieuwd wat jij er van vind.

    Vooral het stukje van de buurvrouw met haar klapperende eierstokken vond ik zelf ontzettend goed!

    Zelf onze T vond hem leuk, zo die is wel druk mam zei hij.(hahahaahah)

    Ga zitten en geniet.

    Groetjes adhd moeder

  • Bernadette

    Kijk Anoniem ,

    Als ik mijn portemonne kwijt ben kijkt iedereen in de koelkast en soms weet ik echt niet meer of ik s,morgens nu wel medicatie ingenomen heb of niet en wat ik ook doe het werkt niet , oja deodorant in de koelkast vinden ze hier ook vreemd ikke niet lekker makkelijk pakken , zou ik dan toch ook adhd hebben , groet B

  • maggie

    ik vind hem GEWELDIG!

    heb zelfs de dvd van adehade gekocht en al vele malen gekeken. ben ook naar de voorstelling zelf geweest, ga nu naar zijn nieuwe voorstelling yahee ben benieuwd of hij weer zo gaaf is.

    in ieder geval zijn de meeste mensen in mijn omgeving nu jochem myjer fan en is mijn dvd al vele malen gebrand.

    hij heeft ook een eigen site erg lachen vooral de geluidjes

    www.krullenbol.nl

    groetjes maggie

  • anoniem

    tsja det, wat zal ik hier ns op zeggen… ;)

    en ach, zolang iedereen doet waar ie zin in heeft, komt het allemaal wel weer goed… :D;)

    zolang ik bewust dingen doe, gaat het goed, maar ik moet vaak wel een beetje blijven opletten…

    was mijn visvoer aan het zoeken op mijn kamer, toen gevonden, maar liet de helft vallen. ik naar de badkamer om mijn handen te wassen, ligt daar mijn tandenborstel. dus ik denk poets ff mijn tanden, is de tandpasta op.. ga ik naar de winkel om tandpasta te kopen…

    kom ik thuis, en dan denk ik pas… oh ja, er ligt allemaal visvoer op de grond…

    lekker dan… :?

    maar ja…

    opletten zo af en toe kan geen kwaad…

    en een paar goeie gewoontes ook nie… ;)

    vind deo in koelkast wel leuk…

    (al is deo het enige wat ik echt nooit kwijt ben, heb ik bijna altijd bij me… maar goed..)

    liefs, merel

  • franca

    Hallo luitjes,

    hebben jullie ook zo vreselijk gelachen? Ik wel, samen met mijn zoon (die dus ook Jochem heet).

    Alleen het begin al, het was of ik mijn eigen zoon daar zag staan!

    Ik ga beslist nog eens kijken, want ik heb hem lekker opgenomen.

    groetjes, Franca

  • anoniem

    heb net een stukje gekeken, maar moet zeggen dat ik het de eerste keer leuker vond… viel nu een beetje tegen…

    maar ja, ben dan ook al groot fan van iemand anders, ook lekker hyper.. hans teeuwen.. :D

    hyper rondrennen op een podium is sowieso wel lekker om te kijken.. (of te doen…)

  • desiree

    In 1 woord: SUPER!!!

    Wat heb ik gelachen, zeg.

    Groetjes Desiree

  • Albert

    Tsja, die Jochem.

    Heeft toch maar een mooi beroep uitgekozen met z'n ADHD.

    Want zeg nou eerlijk zit er niet een klein Jochempje in alle ADHD-ers?

    Stel je eens voor, heerlijk uit je dak gaan en er dan nog voor betaald krijgen ook.

    Dat is toch de droom van elke ADHD-er, kikken man!

    Groeten, Albert.