Mijn dochter heeft adhd

  • Mirian lammers

    Hallo,

    mijn dochter van 13 heeft adhd, na heel lang over wegen om Ritalin te gaan gebruiken, wil ik eigenlijk iets natuurlijks proberen .Wie heeft er ervaring met Efalex ?

    Ik hoor het graag,

    tot gauw Mirian

  • Chappy

    Hoi,

    Het lijkt wel hetzelfde als visoliecapsules? Hebben je jou verteld wat het verschil is. Ben eigenlijk wel benieuwd.

    Groetjes,

    Chappy

  • Marianne

    Hallo Mirian,

    Er zit 18 mg EPA in, dat is het spul wat de truc doet, dus dat de concentratie verbeterd. Je moet er 500 mg per dag van hebben, dus reken maar uit.

    Kijk maar eens een stuk of 30 onderwerpen naar beneden hier . Dan zie je mijn topic over visolie / omega 3, dan weet je alles wat belangrijk is. Want daar staat info dat uit de wetenschap komt over EPA.

    Groetjes, Marianne

    P.s. goed dat je op zoek gaat naar alternatieven, voordat je gelijk aan de chemische spullen begint. Voor andere opties kun je ook nog even kijken naar mijn antwoord aan Urnie ; http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2026&i=313&t=309

  • Mirian lammers

    Hoi Chappy,

    ik ben eigelijk nog zelf op zoek , dan wil ik met mijn info. naar een hulp verlener. Of dit de omgekeerde volgorde is weet ik niet maar ik wil alles onder de loep hebben gehad voordat ze mijn kind Ritalin voor schrijven.

    Groetjes MirianChappy schreef:

    >

    > Hoi,

    >

    > Het lijkt wel hetzelfde als visoliecapsules? Hebben je jou

    > verteld wat het verschil is. Ben eigenlijk wel benieuwd.

    >

    > Groetjes,

    >

    > Chappy

  • Chappy

    Hoi,

    Mijn zoon heeft veel baat gehad bij de behandeling door een kinesioloog. Zij heeft meerdere kinderen met adhd/add onder behandeling. Zo zijn er veel alternatieve methodes te vinden. Helaas is er op de prikborden weinig terug te vinden over alternatieve behandelingen (althans voor zover ik ben tegengekomen). Ik denk dat dit komt omdat geen enkele behandeling 100 % effectief is, in die zin dat alle problemen verholpen zijn.

    Groetjes en succes.

    Chappy