En dan schrik je echt ......

  • Bernadette

    Hoi allen ,

    Vandaag is de dag dat de omroepen de uitzendingen van Azie verzorgen , ik hoop echt dat er veel geld bij komt .

    Ik ga dus weer bewust off topic .

    Open zonet mijn mail en automatisch plaats ik de nieuwe berichten , dan mijn andere berichten en word ik geconfronteerd met foto,s van vier kindjes , wie ouders weg zijn , van wie ze de identiteit niet weten .

    Vele van jullie hebben nu ook de mail , ik heb ze geselecteerd met priveadressen en andere adressen gemengd dus , zodat de privacy gewaarborgd word .

    Mijn vraag is dus wel duidelijk denk ik , stuur ze door naar zo veel mogelijk mensen , thanks B

  • M@ria

    Kom op mensen, klick je suf vandaag. voor elke pageview vandaag op

    . www.efteldingen.nl wordt er 23 ct overgemaakt naar giro 555!!!:

  • Greet

    hoi maria,

    ze zijn al gestopt met uitdelen daar…

    Greet

  • adhd moeder

    Hoi bernadet heb je er voor mij ook eentje, want ik wil wel doorsturen maar heb niets ontvangen!

    En inderdaad zijn ze gestopt met uitdelen, jammer.

    Groetjes adhd moeder

  • miranda

    hoi bernadette,stuur er mij ook eentje aub,thnx,goede actie. groetjes miranda

  • Bernadette

    Hoi Miranda ,

    Het jochie is terecht , was een zweeds kindje .

    Het meisje weet ik niet , maar helaas heb ik de mail verwijderd i.v.m teveel ruimte in beslag nemend .

    www.clubs.nl .

    issues Vermist .

    Dan verwijs ik graag naar de pastgeopende dochter van startpagina "Ramp in Azie .

    ik ben me er terecht van bewust dat ik eigenlijk geen links mag plaatsen , maar deze maak ik graag een uitzondering voor .

    Het chinese gezegde waar ik me vaak aan vast hou is :

    ik huilde omdat ik geen schoenen had , totdat ik iemand ontmoette die geen voeten had . Bernadette

  • M@ria

    De voorlopige uitslag van gezamelijke omroepen,

    €112.144.000,-

    geweldig toch!!

    Nederland is een fijn land.

  • adhd moeder

    Het jongetje is al terecht, alleen zijn moeder en oma worden nog vermist.

    Vader en opa zijn al terecht en zijn bij het jongetje wat trouwens van zweedse afkomst is.

    Alleen het meisje is nog onbekend!

    groetjes adhd moeder

  • Mirjam

    Er is inderdaad een mooi bedrag opgehaald maar je kunt je wel af gaan vragen wat de prijs voor Azie straks zal zijn aan het mooie rijke ozo liefdadige Westen nu wij onze hand over ons hart hebben gestreken. Deze ramp en al het geld zal denk ik de verhoudingen in de wereld niet verbeteren. Zeker niet als we gaan meedenken hoe het goed besteed moet worden. Want wat is goed?

    Gewoon maar een overdenking…..

  • adhd moeder

    Hoi Mirjam,

    Maar het is wel een begin…………..

    Altijd nog beter als niets doen en toe kijken hoe die mensen daar zo vreselijk moeten lijden.

    En ja wij hebben geluk met ons westerse landje, waar nog maar 1 keer een echte watersnood ramp geweest is.

    Maar wij zijn er ook nog niet, wat denk je van de stijgende zee spiegel?

    Stel je voor dat de dijken breken en je verzuipt letterlijk, zou jij dan geen hulp willen hebben in de vorm van geld waar ze goederen van kunnen kopen.

    Het hoeft in Frankrijk maar te dooien en onze limburgse riviertjes kunnen het al weer niet aan, gevolg vollopende huiskamers en kelders.

    Ja toch wel heel fijn als je dan hulp krijgt aangeboden.

    Nee een echt ramp waar heel het land bij betrokken is hebben we hier nog nooit gehad, denk dat we dan ook blij zouden zijn met iedere hulp die we aangeboden krijgen.

    Of eventuele staatschulden die dan worden kwijtgescholden.

    Groetjes adhd moeder