Hebben jullie nog iets voor azie

  • adhd moeder

    Bernadette, het is geheel off topic maar vind het toch belangrijk dat het op deze pagina komt aangezien er mensen in nood zijn!

    Kijk eens op onderstaande link!

    http://www.twiceasniceshop.nl/azie.htm#Benodigde%20producten

    Hier kun je zien wat er zoal gevraagd wordt om de mensen daar te helpen.

    Misschien dat jullie nog spullen hebben die je weg wilt doen.

    Heb je zomer kleding niet meer nodig gooi het niet weg.

    Winterkleding kunnen ze niet gebruiken omdat het daar altijd warm is.

    knuffels hebben ze niet meer nodig want die hebben ze in overvloed gekregen.

    Kijk aub of er iets is wat je voor die mensen kunt doen.

    Overal in heel nederland zijn er mensen die zorgen dat het op de juiste plek terecht komt.

    Ik weet zeker dat de mensen in de ramp gebieden je erg dankbaar zullen zijn als je het aan hun schenkt.

    Deze site is niet bij veel mensen bekend dus stuur hem door zodat ook andere mensen kunnen helpen.

    Tevens is er een prikbord geopend waar je heel veel kan vinden over de ramp en de hulp die ze nodig hebben, en wat je zelf kan doen.

    http://www.prikpagina.nl/list.php?f=2038&collapse=1

    Groetjes adhd moeder

  • Trust

    Ook al is het niet topic, het is een onderwerp waar op alle mogelijke manieren aandacht voor gevraagd mag en zelfs moet worden! Mijn (gebruikers)naam op dit prikbord is/wordt (ik ben er pas vanaf vandaag) Trust en/maar hoe essentieel dit ook is in het leven; in Azië hebben ze (nog heel lang) veel meer nodig! Ik hoop en vraag daarom samen met jou, adhd moeder, dat iedereen die dit leest doet en geeft wat hij/zij kan !!!!!!

    Trust.

  • nina

    Yeps. Mijn zoon wil heel graag een deel van zijn speelgoed en knuffels geven aan de kindjes die niets meer hebben. Is contact houden mogelijk? Mijn zoon is benieuwd wat er met de gegeven spullen gebeurd. Welk kind? Kinderen he…

    Op giro 555 heb ik al gestort.

    Ik heb jarenlang in Zeeland gewoond en over de verschikkingen van de watersnoodramp in 1953 gehoord van de eilanders, mensen die dingen hebben gegeven en evacuees in huis hebben gehad. Mijn huis heeft ook tot het dak in het water gestaan.

    Ik bel naar Bru, heb ook nog wel eea. Thx voor de link.

    Wij geven graag hulp. Bij voorkeur aan kinderen want die hebben alles verloren, vaak zelfs hun ouders. Vreselijk!!

    Groetjes

    Nina

  • Albert

    Hallo allemaal,

    Ik had nog een idee betreffende goederen voor de ramp.

    Waarom benaderen we de gemeenten niet met de vraag, dat ze naast de vuilnis, ook goederen voor de ramp af willen halen, om die vervolgens bij depots te droppen.

    Daar kunnen de hulpverlenende instanties ze weer oppikken.

    Wat denken jullie daar van?

    Ik zou graag jullie mening zien, kunnen we kijken of het ook uitvoerbaar is.

    Groeten, Albert.

  • franca

    Hoi Albert,

    Dat is nog eens het ei van columbus! Die lui komen inderdaad toch elke week langs.

    Geweldig idee!

    Franca

  • mas

    bedankt voor de link, zelfs mijn zoon heeft een enorm bedrag overgemaakt, terwijl hij te krenterig is om een euro af te staan voor bv mijn verjaardag..samen zitten janken bij de beelden, jezelf gelukkig prijzen dat je elkaar nog hebt…ongelooflijk triest, geen woorden voor…

    Goed idee van Albert, wij gaan in ieder geval ook nog gebruik maken van diverse akties, waaronder spullen ed naar verzamelpunten brengen, maar via de gemeente zal dat veel makkelijker gaan. Ik denk dat op die manier ook meer mensen spullen gaan geven, want niet iedereen heeft internet of een auto om het weg te brengen enz.

    groetjes van mas