adhd , exceem , astma en allergie

• Albert

Hallo Bernadette,

Het is en blijft een interessant onderwerp, ik zal het ook nog eens bespreken met mijn coach.

Die heeft vorige keer gezegt, contact met een dermatoloog op te nemen om te kijken hoe vaak die combinatie voorkomt.

Ik vraag me zelf af of ADHD-ers misschien een hogere addrenalinespiegel hebben ten opzicht van anderen.

Ik heb mijn hele leven al het gevoel dat ik spannende dingen moet doen om me prettig te voelen.

Dat varrieerde van stuntwerk en nu ik wat ouder ben, mountainbiken en racefietse.

Daar is snelheid voor mij een belangrijk onderdeel bij.

Ik ga binnenkort weer een afspraak maken en het nog eens aankaarten.

Groeten, Albert.

• Bernadette

kijk Albert ,

Ze hebben altijd tegen mij gezegd dat exceem een reactie van binnen uit is door af te reageren , dus toen ik bijv. die mri moest laten doen waar ik erg tegenop zag zat ik onder het exceem , de darminfectie was ook inwendig afreageren en het exceem was over .

Nu ik de uitslagen weer heb en weet wat me te wachten staat komt mijn exceem weer terug , dus bij jou kan dat zijn door het gevaar op te zoeken , uitdagingen maar dat verklaart niet waarom jij exceem had .

Net wat Nina zegt hoe meer je weet , hoe meer vragen je krijgt .

Mijn kinds psychiater zei tegen mij neem eens kontakt op met je dermatoloog en leg daar dit eens voor , maar ik geloof dat ik al dertig jaar niet meer geweest ben en weet wel wat exceem is en adhd een ziekte is ook wel een interesante materie ga ik weer opzoeken verder , gr B

• Greet

Hallo Det,

wat interessant dat de psychiater adhd een ziekte noemt! Weet je ook waarop ze zich daarbij baseert?

Ik dacht namelijk dat het om een stoornis gaat.

Groetjes van Greet

• Bernadette

Nou Greet ,

Ze heeft het mij wel uitgelegd , maar dan word ik weer geconfronteerd met mijn eigen problemen en mis de grootste argumenten , dus de volgende keer schrijf ik het op , gr B