ijzergehalte?

  • disco

    Tja ik heb de link nooit gelegd Asma,Bronchitus en exceem, daarvan is mij verteld door Prof Oranje Dematologie Sofia Kinderziekenhuis te Rotterdam dat dit één ziekte is waarvan er 3 “uitwendige vormen zijn”

    Ik heb deze link nooit kunnen leggen, maar Mijn Dochter Esmé heeft een kippeneiwitallergie en exceem.

    Misschien wel het onderzoeken waard

    Voor zover ik weet ben ik wel eens op brochitus gecontroleerd.

    Theo

  • franca

    Ook mijn zoon is inderdaad astmatisch, al is dat bij hem begonnen toen hij begon met zwemles. Eerst noemde men het chloordampallergie, maar dat is tot op heden niet overgegaan, hoewel ik daar nog hoop op heb.

    Dat kunnen we van de ADHD niet hopen.

    franca

  • marleen

    Jawel, we hadden het er vroeger al eens over. Er is blijkbaar een duidelijk verband tussen allergieën, exceem, astma en adhd.

    Ook hier bij ons in het gezin. Ik heb van niets last, soms wat allergie maar niets ergs.

    Mijn man daarentegen, nu de officiële adhd-er heeft wel heel veel hooikoorts, elk jaar vreselijke aanvallen met twee keer ook astma aanvallen. Dus….

    Onze oudste zoon heeft veel last gehad van exceem maar daar zijn we met homeopatie vanafgeraakt, hij heeft vermoedelijk adhd, maar de ‘deskundigen’ raken het er voor het ogenblik nog niet over eens, is blijkbaar nog te jong.

    Relatie is er bij ons dus wel degelijk.

    Marleen.

    (Terug van Kerst en nieuwjaar in België zonder PC, vandaar dus wat weggebleven…)