indicatie

  • jolanda

    hoi hoi

    heb een vraag.

    Ik heb een folder gekregen over logeerhuizen en daar staat dat je een L.C.I.G indicatie moet hebben maar ik heb geen flauw idee wat dat inhoud.

    Weet iemand wat dat precies inhoud?

    alvast bedankt

    groetjes jolanda

  • Bernadette

    Home / Over het LCIG

    hoi Jolanda ,

    Dit vond ik op het internet , zelfde als RIO , gr B

    Achtergrond van het LCIG

    Het Landelijk Centrum Indicatiestelling Gehandicaptenzorg (LCIG) is in 2001 opgericht om de indicatiestelling te regelen voor de hele gehandicaptenzorg die betaald wordt uit de AWBZ, de Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten. Vanaf 1 april 2003 worden de indicaties voor gehandicaptenzorg afgegeven onder verantwoordelijkheid van de RIO's.

    De integratie van de indicatiestelling gehandicaptenzorg in de RIO's is inmiddels afgerond.

    Vanaf januari 2005 vallen het LCIG en de RIO's onder de nieuwe landelijke organisatie voor indicatiestelling voor AWBZ-zorg: het CIZ. Over de opbouw van het CIZ vindt u meer informatie op www.ciz.nl.

  • jootje

    Hoi Det

    dank je wel voor het opzoeken had ik zelf ook kunnen doen maar ik ben blond hahahah

    In iedere geval zit ik dan wel goed en trouwens de pgb loopt prima heb een gigantische meid van de MEE die heel veel voor ons doet.

    Dit wilde ik je ook ff laten weten.

    Nog een fijne kerstdag en heel veel goeds voor 2005.

    ps. jij doet heel goed werk hier op deze site als je zelf ergens mee zit moet je dat ook melden hoor jezelf vooral niet vergeten

    veel liefs jolanda

  • Bernadette

    Hoi Jootje ,

    Geen dank .

    Op zoeken vind ik nog steeds leuk hoor , internet is een heerlijk medium en ben altijd een nieuwsgierig typje .

    Heerlijk om te horen dat de pgb prima loopt en dat de MEE veel voor je doet

    Zet deze positieve gedachtegang in het nieuwe jaar voort , nou dan komt het wel goed met jullie , liefs det