Morgen is het kerst wat ik heel gezellig vind, ik zou me ook goed moeten voelen, maar ik voel me zo rot, over mezelf en over anderen. Ik heb het gevoel dat ik altijd boos ben op anderen dat komt omdat ik niet echt goed kan omgaan met mensen, ik heb door de adhd de concentratie niet om naar iemand te luisteren dit is echt heel vervelend want ik bedoel alles wel heel goed, het beheerst mijn leven zon beetje. ik heb er ook gilles de la tourette bij en durf anderen daardoor niet lang aan te kijken, ik heb het gevoel van weglopen voor alles en iedereen, ik heb chronische last van haast en onzekerheid, ik durf anderen niet te vertellen over mijn adhd en tourette, ik vind dat erg vervelend en wil niet dat mensen dat als een excuus gaan opvatten wat ze zeker zullen doen volgens mij?? Mensen kwetsen me meer nadat ik weer een stukje van mezelf heb geaccepteerd, alsof ik niet tevreden mag zijn met mijn onvolmaaktheden, het is niet de bedoeling dat ik mensen daarmee kwets al snap ik niet op welke manier dat gebeurd.. het is net of ik iets mis of iets teveel heb.. ik ben echt anders.. zeer vervelend, ik ben echt radeloos.. ik weet het niet meer, ik ben al 20 en heb nog steeds geen vriend ik durf geen relatie aan ondanks ik toch de aandacht krijg durf ik me niet te binden.. het voelt heel benauwend ook al heb ik de liefde hard nodig.. er is zoveel haat.. en ik vertel mezelf elke dag tolerant te zijn naar anderen, maar het is zo moeilijk.. ik ben het zelf ook niet.. Ik weet niet goed wat ik moet doen? Zou ik rijp zijn voor een spych? Denken jullie dat als jullie dit lezen of is het toch wel heel normaal deze gevoelens te hebben.. hoort het bij de adhd of tourette?? Wie wil met mij hierover praten? Ik zit vast lekkerlijk en figuurlijk (mijn spieren, rug) dat voel ik echt, het doet zon pijn! Ik ben bang depressief te worden omdat ik niet normaal kan communiceren.. je ziet het wel aan dit bericht.. Ik ben echt heel erg gebroken..
Veel liefs van Anneke xxx.