hallo
ik ben Andries 35 jaar
ben voor de 2e keer getrouwd en heb 4 kinderen 2 uit een eerder huwelijk
ik ben nu 6 jaar bij mijn huidige vrouw en voor mijn gevoel gelukkig getrouwd.
mijn oudste zoon is 15 jaar en daar is ADHD en pdd-nos vast gesteld.
ik vraag mij dan af dat moet toch ergens van daan komen nu komt mijn probleem,mijn huwelijk staat momenteel op springen en komt mede door mijn gedrag,alles wat ik zie van mijn zoon zie ik ook bij mij zelf nu heb ik de symtomen
van een adhd bij volwassenen gelezen en herken alles in mij zelf,ik kan de positieve dingen van het leven ook niet meer in zien en ben altijd maar angstig,thuis,op mijn werk voel me altijd gekleineerd kan niet trots zijn op de dingen die ik hier in huis allemaal heb gedaan kan geen waardering meer voormij zelf hebben,Ik mloop altijd weg voor de problemen ik vlucht als er ruzie is en kom dan later tot bezinnen en zie dan pas dat ik het verkeerd heb gedaan nu wil ik mij latennakijken of testen of ik daadwerkelijk ADHD heb maar en mijn leven weer op de rails krijgen waar het hoort en een luisterend oor zijn voor mijn vrouw ik weet namelijk nooit wat ik moet doen als Mirjam verdrietig is en mijn hints geeft dat het niet goed gaat tussen ons ik weet niet hoe ik daar mee om moet gaan maar nu bbesef ik dat mijn relatie op springen staat en nu kom ik me zelf tegen en krijg het benauwd en weet niet meer wat ik moet doen.Waarom ik hier mijn verhaal schrijf is omdat ik het gevoel heb dat ik alleen ben en alleen in deze wereld sta en dit graag wil delen met iemand en er vast wel iemand is die ditzelfde meemaakt of mee heeft gemaakt en er uit gekomen is met zich zelf en of met een relatie.en vertel mij hoe ik het moet doen om alles weer in goede banen te krijgen.alvast bedankt voor jullie luisterend oor. HELP ME IK KAN HET NIET MEER ZONDER HULP