tja ,
En ik dacht ook mijn kind moet een afleiding hebben , een hond waarmee hij kan wandelen , kan knuffelen , ee klein hondje dat in ieder geval .
We kwamen bij de fokker en zagen een Westie , daarnaast ook een schotse terrier , o jee ma was verkocht het duo black en white , dat moesten ze worden .
De komst werd met spanning afgewacht , de kraamkamer in gereedheid gebracht en allerlei boeken aangeschaft .
De twee arriveerde en waren/zijn onafscheidelijk .Obelix en Asterix
De westie is de adhder onder onze honden en het schotje het autistje onder de honden .
Zonder nu denigrerend te doen naar de doelstelling van deze pagina hoor .
Beide moesten niets van mijn kind hebben , de schot hebben we speciaal getraind ging met zijn kont naar de trainer zitten en naar 8 sessies zei hij , gooit er wiskie in want ik heb het gehad !!!!!!!!alleen naar mij hadden/hebben ze ontzag .
Eerlijk gezegd ben ik een giga hondenliefhebber , dus een jaar later kwam Mara erbij een duiste herder xbernersenner en Niels en zij zijn onafscheidelijk , als hij boven zit zit zij beneden onder aan de trap te wachten .
Toen ze een stukje kleiner was hoorde ik beneden gestommel , ging kijken en vond ze slapend in de hondenmand .
Inmiddels heb ik vijf honden , nog twee kleintjes erbij .
Zondagmorgen , een poging tot inbraak bij diverse mense gelukt , niet bij mij , want de schot ging uit zijn dak , gr B