voor disco/Theo ...

  • Bernadette

    Hoi Theo ,

    ik open bewust een nieuwe topic voor je , want ik wil er toch nog op reageren maar niet in de topic mooie verhalen .

    Hebben al je kinderen nu de diagnose officieel gekregen ????????? want dat werd me niet helemaak duidelijk .

    Voor jou en je bijna ex is er een enorme stress toestand aan de gang , maar zou het ook niet kunen zijn dat de kinderen daar ook mee te kampen hebben , worden ze door een psych begeleid .

    Als ze bijv een diagnose hebben verwijs ik je naar de topic die ik eerder geplaats heb , over tog,rugzakje en pgb , vooral dat laatste lijkt me ideaal voor je en het word op naam van je kinderen uitgeschreven , niet op jou naam .

    Voor de rest wil ik je sterkte en vooral veel wijsheid wensen in het nieuwe jaar , gr B

  • disco

    diagnose staat al meer dan 2 jaar Esmé ADD en Jelle ADHD.

    De stress is enorm,Esmé is bij mij thuis ik ben met haar naar behandelend RIAGG arts geweest(bleek dus al 3 maanden te laat) ik heb daar om een uitbreiding van de zorg ze is bang angstig ect,etc er moet dus hulp komen.

    Jelle wilde vorige week zondag perse terug naar zijn moeder ik heb hem laten gaan.

    Ik kreeg via de orthopedagoog van het huis te horen dat indien ik Esmé niet weggenomen had ze via de raad uitgeplaats was.

    Van Jelle komen meer en meer verontrustende signalen naar boven zowel van het fiomhuis als van de oude school

    De stress is enorm op 7 jan kom er een hoorzitting over de kinderen het AMK heeft al aangegeven hierbij een grote vinger in de pap te willen hebben.Het belang van de kinderen moet voorop staan ik heb twee van mijn kinderen de derde verwacht ik rond 7 jan en dan met enorm veel begeleiding de kids groot brengen

    Theo

  • adhd-algemeen.pagina.nl

    hoi Theo ,

    Dan kan ik je alleen maar kracht toewensen de komende maanden , maak gebruik van onderstaande instantie,s .

    Met bijv. hulp thuis creeer je ruimte voor zowel je kids , als voor jezelf want ook jij zal het een en ander op zijn plaats moeten krijgen .

    Weet in ieder geval als je ergens voor tekent exact waar je voor tekent , dus zorg dat je zoveel info krijgt over de rechten van je kinderen en over jou als voogd/rechten.

    Laat vooral de moed niet zakken , gr B