net bevallen,weer aan de medicijnen?

  • aafke mama van fabian

    de huisarts die de herhaal recepten doet zegt: clondine kan ongunstig zijn op zwangerschaps hormonen na de zwangerschap…wie weet hier wat vanaf…ik word nl lichtelijk gek van me eigen gehyper nu…wat moet ik doen…wel of niet innemen…of nog twee dagen door hyperen en de psych bellen voor informatie…ik weet het ff niet meer…:?

    ik slik ze nu niet omdat ik niet onverabtwoord bezig wil zijn…maar zoek iemand die er iets vanaf weet die me uit de brand kan helpen…

  • adhd moeder

    Hoi,

    Ja ik weet niets van dat medicijn af maar ik zou 2 dagen wachten en opnieuw contact opnemen met je Psych.

    En zeker geen medicijnen gebruiken als je borstvoeding geeft he, want dat komt in de moedermelk terecht.

    Groetjes adhd moeder

  • Greet

    Hallo Aafke,

    ik ben het daar helemaal mee eens : nog 2 dagen doorbijten!

    Sterkte, Greet

  • Bernadette

    Hoi Aafke ,

    ik begrijp dat de psychiater dat jou voorgeschreven heeft voor je adhd, de informatie die ik las over het middel is dat het eigenlijk voor migraine werd voorgeschreven maar ook wat vertragend werkt .

    Waarom is het nu dan onverantwoordelijk , geef je dan borstvoedding of is het voor jouzelf onverantwoordelijk .

    Mag je hier zomaar mee stoppen , ik heb begrepen dat het middel niet al te veel bijwerkingen heeft .

    Wat ik niet snap is waarom jou huisarts nu kennelijk tegen de psychiater ingaat , lijkt me ook niet echt slim , zou toch maar bellen .

    En wil je ons als je de kans ziet vertellen waarom het nu onverantwoordelijk is , helaas heb ik meer vragen , dan antwoorden voor je , gr B