met dank ....

  • Bernadette

    Hallo allen ,

    Allereerst wil ik Guus bedanken voor het vertrouwen , daarnaast ook de mensen die mij de afgelopen dagen hebben gemaild .

    Als er destijds toen mijn kind nog klein was er van dit soort prikborden hadden bestaan was het opgroeien van mijn kind en mij als moeder een stuk makkelijker geweest .

    Dat stukje herkenning , dat je als ouder er niet alleen voor staat maar lotgenoten hebt , waar je je vraag/verhaal aan kwijt kunt is iets wat eigenlijk onmisbaar is .

    Laat dat het doel zijn waar deze pagina voor staat , de woorden van Guus zijn al duidelijk , met groet Bernadette

  • Greet

    Hallo Bernadette en Guus (ladies first ;) ),

    wat ben ik blij dat jullie samen besloten hebben dat de pagina blijft bestaan…

    Mag ik bij deze mijn grootste bewondering uitspreken voor Bernadette die, ondanks alles, als beheerster overeind blijft!

    Verder hoop ik dat ik , als moeder van een (bijna :( ) volwassen adhd-er, veel zal kunnen en mogen opsteken van zijn volwassen lotgenoten op deze ‘algemene pagina’ alsook af en toe in staat zal zijn raad te geven aan ouders van jongere kinderen met adhd.

    Laten we er allemaal samen een mooie pagina van maken met af en toe een knipoog maar vooral begrip voor elkaar, ook al zijn we het niet steeds met mekaar eens…

    Liefs, Greet

  • maggie

    jeetje eindelijk dank je wel guus en det!

    ik hoop dat deze pagina nooit dicht hoeft te gaan en dat we met zijn allen er voor zorgen dat het een informatie pagina wordt voor idereen die met adhd te maken heeft!

    groetjes maggie

  • adhd moeder

    Hoi allemaal.

    Jeeeeee das lang geleden……….

    Maar ben blij dat het bord weer open is en ben enorm opgelucht dat Bernadette “onze”beheerster blijft.

    Ik moet er niet aan denken dat er een ander persoon op die stoel gaat zitten.

    Wil ook Guus even bedanken voor het heropenen van het bord,

    Ja ik vind het ook jammer dat het pb zo verder gaat en je de informatie die we al hadden niet meer op kan zoeken.

    Maar ik denk als we er met z'n alle nu voor zorgen dat het gezellig blijft en we de

    “nieuwe prikkers”van goede informatie voorzien er zo weer voldoende op te zoeken is.

    Ik hoop echt dat ook ik mijn plekje weer terug heb gevonden waar je je zorgen kan tonen, je verdriet maar ook je medeleven met anderen!!

    Want wat is er nu fijner als dat er een ouder op je vraag reageerd die in het zelfde schuitje zit.

    Nou genoeg gepreek, prikken nu maar dan he

    Groetjes adhd moeder

  • LIESBETH

    allereerst wil ik uitspreken dat ik blij ben dat het prikbord vernieuwd is

    want het werd van kwaad tot erger, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

    Ik hoop zelf ook dat vanaf nu iedereen respect heeft of krijgt voor een ander

    zijn verhaal.

    Dit ius even de laatste keer in het oude jaar dat ik op het prikbord sta

    dus bij deze voor iedereen hele fijne feestdagen en een rustig 2005.

    en tot volgend jaar.

  • adhd moeder

    okee komt deze aan nu