Ik moet er niet aan denken dat mijn zoon met PDD en ADHD dat ook later gaan doen

  • Vader Bintje

    Hiermee doel ik op ene volwassen persoon met PDD en waarschijnlijk ook ADHD die niks anders doet dan zich bezig houden met de fauna .

    Is die gek in de winter met de die kut ganzen die hier overwinteen het land nog niet uitgevlogen dan zit die avonds achter de bosuilen en loopt die ronde voor broed vogelinventaristatie door zingende mannetjes te tellen , letterlijk jaar na jaar en ergers nog die doet die gek al 25 jaar is daar in 1990 mee begonnen en gaat vanaf 1 maart zijn kwart eeuwige zinloze bezigheid vieren .

    Als de de het broed seizoen nog niet afgelopen is en en de ochtend zang van die vogeltjes is op zijn retour rond 11 uur smorgens dan loopt die achter de dagvlinders en libellen aan , neemt meestal zij hond mee .

    en het gekke die man rijd in de winter weken rond door het land en slaap tin zijn eigen brommobiel auto zo kreng dat 45 km rijd of iets harder dus he tis ook nog eens een smerige zwerver in delen van het jaar.

    maar ja hij weet zich warm te houden want een het is ook nog een ene jood onder de zwervers want hij heeft een standkachel om bij stilstand te verwarmen , wij betalen ons de pokke pleuris bij een koude strenge nacht en hij is voor nog geen 2 euro aan diesel met die standkachel klaar , typisch joods , gaat savond vaak zwemmen is heeft dus geregeld een douche en genoeg kleding bij zich en na een paar weken keer die even naar huis gaan er meerdere malen kleding door de wasmachine en andere bekleding door de wasmachine en die zwerver gaat weer verder.

    Is er eindelijk een dal met zijn idiote monitoringen van fauna tussen begin september en half oktober dan gaat die idioot met dat brommobiel van hem rustig naar de middellandse zee of naar de oude DDR van Duitsland en zelfs polen rijd die in . slaap in zijn auto en ja Duitsland heeft hallenbaden zat even lekker zwemmen en daarna douche .

    en ja in polen zijn den pensionaten zo goedkoop 12 euro dat die daar gaat slapen en in zuid europa haalt die bij ene pomp water vult de zwarte zak legt het in de zon en elke dag ene warme douche.

    Dus een rijke zwerver , maar ja daar is hans met hond ook een jood voor

    heeft een hond die ook vele buiten mag dolle , die joodse zwijnen hond heeft het ook beter dan bij onze christen honden .

    Goed nu vragen sommige zich af wat is het probleem , nou ik vind deze intensiteit van dat manneke een enige fanatisme , voor hem liever binladen kun je nagaan .

    tot een bepaalde hoogte heb ik niks tegen iemand die ene fauna hobby heeft en het zelfs omzet in wat die jood zinvol onderzoek noemt t.b.v. vetaling naar natuur bescherming en beheer, maar ik kijk ander stegen autisme en ADHD aan en vind dat zo iemand ook moet leren van andere dingen te genieten en onder de mensen moet zijn , gewoon naar de hoeren gaan kan geen kwaad zeg ik altijd, maar ook hans met hond is tegen hoeren en nog feller tegen mannen die er naar toe gaan.

    mijn zoon met pdd en adhd moet dat niet flikken om zo in dat fauna gebeuren helemaal op te gaan want dan hang ik mijn eigen kinderen het liefste persoonlijk aan de vleeshaak, deze martel praktijk deden ze namelijk ook bij de personen die een mislukte aanslag op Adolf Hitler hadden gepleegd

  • <

    Het zal hans met hond weer niet zijn , dat als zelfs zijn online invoer werk uitbesteed word door derden en met de regen net van veldwerk van buiten naar binnen is gegaan weer gewoon op een andere wijze met de fauna aan de slag verder gaat. Een keer aan sociale contacten doen en onder de mensen komen is er met dit gedrocht hans met hond weer eens niet bij zelfs zijn eigen fauna bordjes lopen iedere keer leeg omdat de topic controle eerder is dan hans met hond zelf , sinds het online invoeren is uitbesteed zijn de fora loze dagen schrikbarend gestegen. Zelfs de regen is voor hans nu met deze nieuwe situatie geen enkele reden om eens een keer wat anders toe gaan doen

    Lees deze achterlijke topic op hans met hond zijn fauna bordje maar weer :

    http://27707.freegoodies.nl/forum/27707/1182311/1/

    ZO maakt hans met hond keer op keer misbruik van wat vanuit de samenleving als een keuze vrijheid word beschouwd.

    Misbruik van onze maatschappelijke keuze vrijheden

    In de samenleving is er in Nederland tenminste een verworvenheid aan aan vrijheden en keuze vrijheid opgebouwd en wij hebben de vrijheid om demonstraties te voeren . Men moet alleen toestemming /vergunning hebben van de plaatselijke burgemeester, en die mag alleen geweigerd worden als daar hele gegronde redenen voor zijn en dan kun je als het geweigerd word een kort geding aanspannen, die tot nu toe in de meeste gevallen door demonstranten word gewonnen omdat de wet die vrijheid heeft , dus vaak worden ze nog door de rechter in het gelijk gesteld en mag de demonstratie alsnog doorgaan.

    Goed zo rechtsstaat is mooi , net als de keuze vrijheid , waardoor o.a. De samenleving iemand zijn bezigheden met de fauna als een legaal en legitiem iets beschouwd , ook de uitbreiding van meer fauna groepen en alleen maar fauna fauna en nog eens fauna word als een verworven keuze vrijheid van iedere burger beschouwd , de uitbreiding van fauna groepen dag eerst voor 2-juli 2013 al uitbreiden met alleen de sprinkhanen nog , heeft Hans met hond morgen precies een jaar geleden officieel met groepen uitgebreid en is daarmee nog extreme , maar vanuit de samenleving is dat nog steeds een legitiem genomen besluit en van die vrijheden en verworvenheden en

    keuze vrijheid vanuit de samenleving maakt Hans met hond een jereinste misbruik om zich alleen maar met de fauna bezig te houden, krijgt hier door zoveel sympathie binnen de fauna onderzoekt wereldje dat die al het invoerders mag uitbesteden en nu zelfs letterlijk dag en nacht in het veld ls en gerust in het bos met zijn slaapzak overnacht om zo te hopen of die een uil hoort . Hij heeft zelfs vergunning om na zonsondergang te betreden , dus door dat Hans met hond alleen daar contacten heeft met mensen word deze eentonige bezigheid waar Hans met hond misbruik maakt van onze verworven keuze vrijheden nog volop beloont , weet je nog hoe ons rechtsgevoel en normen en waarde gevoel van rechtvaardigheid in geding kwam , toen de ontvoerder en moordenaar van Gerrit-jan Hein na 14 jaar. gevangenisstraf in eens 7 ton w.a.o geld kreeg , hier bespeur ik een soort gelijke beloning van verkeert gedrag en misbruik van ons maatschappelijk systeem .

    Hans met hond misbruikt de verworvenheid en vrijheden met zijn groen fauna sharia ayatollah.

    En mensen die in België demonstreren om de sharia hier in te voeren maken ook misbruik van onze vrijheid van meningsuiting , en zo daarmee staat Hans met hond op gelijke voet .

    Op een normale wijze van de natuur genieten is niks verkeert aan , daar is de maatschappelijke systeem van persoonlijke vrijheden ook voor, maar niet bedoelt voor mensen die van dit vrije systeem ook nog eens denken misbruik te maken.

    Hans zal morgen vol trots het 1 jarige bestaan van de uitbreiding ergens in het rijk van Nijmegen met trots zelf vieren. Of er vlak naast in het voormalige 3e rijk van Nijmegen dus net over de grens in Duitsland ondanks Hans met hond een jood is.

    Helemaal is zijn persoonlijke feestdag morgen dat die stilstaat bij de resultaten en zijn beloning voor deze eentonige oppervlakkige anders levende leefwijze doordat online invoeren is uitbesteed.

    Of die nou wel of niet zijn iPad/tablett bij de hand heeft omdat die niks zelf meer hoeft in te voeren op een dag als morgen weet je voor 99,99. % zeker dat het een fora loze dag word.

    Bij de trots bereikt resultaten zal die Hans met hond kennende gelijk evalueren wat nog beter kan en heeft het mee dat andere het invoerwerk doen .

    Het hangt er overigens net om of die nog voor 9 juli 2014 thuis is en daar met adsl nog komt,want daarna kan dat alleen via zijn iPad tablett, maar dan moet die gekke Hans het wel bij zich i hebben ,want bij Hans thuis woont die ineen dal dat zo traag is als een drol door een trechter dat er simpelweg hier niks te schijten valt en schijten lukt…

    Wij stalken ook door en door tot die er bij neervalt die debiele fauna gek

    Hans met hond gaat het nooit winnen van mij achterlijke debiel

    en ooit zal het eenzijdige lot van alleen maar fauna en nog eens fauna zal zich tegen hans keren.

    keihard!

    altijd!

    vies smerig eenzijdig ontwikkeld ventje!

    en geloof me ik heb erg veel plezier :D:D

    ———————————————

    AANGEZIEN DIE SMERIGE JOOD HANS MET HOND DENKT DE LINK VERWIJZING NAAR ZIJN ACHTERLIJKE PRIKBORD TE VERWIJDEREN EN TE HERPLAATSEN

    Ook als online voeren door derden plaatsvind

    Gepost door : gaat fauna verde ondanks regen

    Op: 05/07/2014 14:03

    ( oja de theater is weer los gebarsten constateer ik maar de topic herplaats ik gewoon en dan is de rechtstreekse link verwijzing foetsie )

    Ondanks het online invoeren is uitbesteed ,betekend niet dat ik minder uren fauna werk doe , ik heb vannacht nachtzwaluwen gedaan tot het 00:30 begon te regenen en ben gelijk gaan slapen en heb vanmorgen terwijl het voor vlinders en libellen ongeschikt weer was de hele morgen waterbeestjes geschept en nu is het net gaan regenen , maar was niet ver van huis dus reed naar mijn huis , want sinds andere het online invoeren zodat ik mij volledig op het veldwerk mag richten heb ik de ipad/tablet niet bij de hand , voorheen ging ik met regen dus online invoeren ,dus ben ik nu dan even niet met fauna bezig ??? , nee hoor de pc gaaat zo weer uit want ik heb in potjes waterbeestjes die ik via de tabellen thuis achter het bureau rustig kan determineren, daar is er tenminste koffie bij met warme melk , dat vanmorgen vers van de koe kwam en in de koelkast sta.

    Ook heb ik gisteren na monitoringstijd een lichting zweefvliegen en soorten andere fauna groepen tijdelijk gevangen n om te determineren , en alles wat is gevangen word vrij gelaten waar het gevangen is . bij deze regenbuien regenen er altijd een percentage dood , dus deze overdag actieve nachtvlindertjes en zweefvliegjes en wappenvliegen hebben geluk. Als ik ze eind van de dag na de regen bui terug breng naar hun eigen biotoop-heimat .

    Ik ga eerst uitgebreid eten en dan binnen een lichting determineren , dan schrijf ik ze op in het logboekje en heb een HP channer dus chan de bladzijde van mijn logboekje en andere gaan het maandag aan de databank flora en fauna waar het heen moet toevoegen en ik richt mij op het buitenwerk

    Voor nachtvlinders is bewolking daarin tegen snachts beter dus ga vannacht waarschijnlijk met de ml lamp en generator voor stroom nacht vlinders inventariseren. Mooi dat de uitbreiding van meer fauna groepen door derden binnen de fauna onderzoekswereld als een are aanvulling word gezien dat ze het liefste hebben dat ik die tijd daar volledig aan besteed , dan voeren hun het wel online voor mij.

    Het is niet van te voren bekend wie er eerder langs komt op 27707 de topic controle morgen avond of ik , , kom ik eerder langs verleng ik hem indien dat .

    Wegens de sterke afname van online komen sinds het online invoeren is uitbesteed kom ik maar beperkt online .

    en online komen vanavond om logboekjes te channen en door te mailen , is voor de dag wisseling en als het na de dag wisseling is dan moet ik er ook net aan denken want als ik druk bezig ben met de fauna vergeet ik dat zo ,. dus na morgen online betekend niet dat ik ook langs freegoodies kom. Er met het gewone internet genoeg te zien. Dus de kans dat ik het vergeet blijft aanwezig,. Want ik ga het niet in computer agenda zetten.

    Als het volgende voorspellingen inderdaad droog is vannacht dan zal ik eind van de middag al gaan slapen tot 22.uur en nachtvlinders doen tot in nacht.

    ————————————————–

    PAS ALS HANS MET HOND VERKLAART ZIJN FAUNA BORDJE TE VERWIJDEREN STOP IK MET STALKEN

    wat een mongool die ook elke 10 minuten tussen door weer met fauna op weet te vullen . zeker nu al het online ionvoeren door derden gedaan word , nou begrijp ik de toegenomen fiora loze dagen

    dit op hans zijn achterlijke fauna bordje

    zelfs als die op freegoodies een niets zeggen zonder tekst ene bommenregen plaatrs lees die onder tussen gewoon fauna boeken , verbranden die boeken , dat dezen ze ook met joden boeken in de oorlog

    de zon voor eventjes tussen door

    Gepost door :

    Op: 05/07/2014

    De zon kwam eventjes tussen door en deed zijn best , dus dan worden de zweefvliegjes weer actief maar het kan ook zo weer op nieuw regenen dus ik

    pak mijn netjes en jawel 23 soorten gevangen in 10 minuten zon , maar zo

    meteen

    verder met determineren, en terwijl de pc / laptop online determinatie

    literatuur download waar ik met licentie het binnen haalt. om vervolgens naar de E reader en zakpocket waar ik verder niet online mee kan komen maar in het veld kan determineren .

    Maar zo ben ik met regen binnen aan determineren en als er tussen de buien door zon is dan loop ik naar het ruige veldje met de hond.

  • Radicaal links

    Met kameraadschappelijke groet.