Ervaringen van ouders die zijn gestopt met het Pelsser dieet ivm de oplopende kosten.

  • Ladylee_73@hotmail.com

    Ik zou graag ervaringen horen van andere ouders die genoodzaakt waren om te stoppen met het Pelsser dieet, omdat het financieel niet meer haalbaar was.

    Mijn zoontje van 9 is momenteel al 4 maanden met het vervolg traject bezig, de introducties.

    Ik ben met een flink budget van start gegaan, maar het geld vliegt er aan alle kanten uit. Om de 4 weken bijna €98,- voor een consult, de wekelijkse boodschappen bij de Reformwinkel , de bezoekjes aan de bio-slager en de busritten ( want de winkels liggen niet bij mij in de buurt).

    Ik ben een alleenstaande ouder dus we moeten het van èèn inkomen hebben. Ik zal spijtig genoeg over 4 weken moeten stoppen, maar ik ben wel van plan om op eigen houtje door te gaan met m'n zoon.

    Zijn er ouders die voor het zelfde probleem hebben gestaan en hoe zijn jullie hiermee om gegaan?

    Ik hoor graag van jullie!

    Groetjes Lee

  • LTO3

    LTO3 van oorsprong uit Canada.

    In canada wordt LTO3 al jarenlang met veelvuldig succes gebruikt bij de behandeling van AD(H)D als biologisch geneesmiddel.

    Geen bijwerkingen, 100% biologische, niet verslavend en vanaf 3 jaar.

    Kijk voor meer informatie op:

    http://jogero.webklik.nl/

  • Ladylee_73@hotmail.com

    Bedankt voor de tip, ik ga dit rustig even doorlezen.