Lydie Pelser dieet.

  • Anne-Marie 71

    Hoi allemaal,

    Voor ons zoontje zijn wij op zoek naar een goede therapie voor ADHD. Ik heb al een aantal keren enthousiaste verhalen gelezen over het dieet van Lydie Pelser. Aangezien deze verhalen van de site van het ADHD Research Centrum (site van Lydie Pelser) komen, ben ik op zoek naar neutrale ervaringen van ADHD'ers en hun familie.

    Wie heeft er ervaring met dit dieet en kan mij vertellen of het echt zo goed helpt?

    Alvast bedankt.

    Groetjes van Anne-Marie 71

  • Rosaliem29

    of het goed helpt weet ik nog niet, onze zoon staat nog op de wachtlijst. Maar ik heb wel vele positieve reactie's gehoord.

    Wij zelf verwachten met een maand of 3 te mogen beginnen. spannend!!

  • Anne-Marie 71

    Dat is inderdaad spannend. Ik zou het erg waarderen als je mij op de hoogte zou willen houden van de resultaten.

    Veel succes :)

    Groetjes van Anne-Marie 71

  • laurasimone

    Hoi Annemarie,

    Wij zijn nu 6 weken bezig met het dieet. Onze zoon van 8 jr is al 4.5 week medicijn vrij!! En daar zijn we heel blij mee.

    Wij merkte al snel verschil gedurende het dieet en krijgen ook uit onze omgeving te horen dat ze hem veranderd vinden.

    Het dieet zelf valt niet mee moet ik eerlijk zeggen, maar dat beaamt mevr. pelsser alleen maar. Je moet volhouden en er echt volledig achter staan anders doe je het voor niks.

    Bijna alles wat je nodig hebt is niet in de gewone supermarkt te krijgen en je moet over alles (tot aan de smeer- en bakboter aan toe) nadenken wat mag mijn kind wel of niet.

    Sommige dingen missen wij echt maar we blijven ons kind steunen en doen dus zelf ook mee (wordt ook door mevr. pelsser geadvisserd).

    Als je nog iets wilt weten hoor ik het wel.

    groetjes Laura