vergoeding strattera

  • backie

    En, hebben de brieven het gewenste effect?

    Ik ben heel nieuwsgierig, want onze zoon heeft sinds een paar maanden ook strattera (25 mg).

    Per vandaag moet de dosis omhoog naar 35 mg, dus 2 capsules: 1 van 25 mg + 1 van 10 mg.

    Dit betekent ook dubbele kosten.

    We hopen dat we binnenkort kunnen overstappen naar een andere verzekeraar, want 175 euro per 4 weken kunnen we niet langdurig betalen.

  • tina68

    ik krijg de vergoeding nu vergoed via bijzonderebijstand bij de gemeente

    groetjes

  • bliekjes

    hallo

    bij mijn zoontje van 6 is sinds kort ook adhd vast gesteld hij was allergisch voor ritalin en moest dus overstappen naar strattera waar goede resultaten mee worden geboekt hij moet vanaf vandaag overstappen naar 40 mg ik heb een aanvullende verzekering maar moet dus ook gewoon 85 euro per 4 weken betalen wat ook zeer moeilijk gaat eigenlijk zou ik moeten gaan werken maar dat is in deze tijd gewoon met mijn leeftijd(42) gewoon niet meer te vinden ook is het probleem dat niet iedereen met mijn zoontje om kan gaan ik zou dus een oppas moeten regelen omdat opas en omas zijn overleden en voor de rest geen familie beschikbaar is dus alles wat ik zou verdienen in die paar uurtjes ben ik dus voor medicatie en oppas weer kwijt heb gezien dat er een paar verzekeringsmaatschappijen zijn die wel de strattera vergoeden maar helaas kun je pas vanaf 1 januari weer overstappen dus nog bijna een jaar te gaan pffff zie het soms echt ff niet meer zitten zou je nu echt verplicht zijn om de medicatie te stoppen ook ondanks dat hij ze echt hard nodig heeft???? weet iemand toevallig waar je het wel kan verhalen?

    gr de bliekjes

  • Selwizder

    Strattera (Atomoxetine)  kopen zonder voorschrift als je hun online consult te doen 

    http://amedix.net/buy-strattera-nl.html

  • Wendy

    Anonymous

    Vandaag nogmaals een smeekbede naar de zorgverzekering gestuurt in de hoop dat ze er toch nog een keer naar willen kijken.

    Ben benieuwd.

    bianca

    Hoi Bianca, kan je zoon niet op 60mg gezet worden dat is weer 1 pil per dag?

  • Harm

    Mijn zoon heeft het medicijn atomoxetine. Hij krijgt hooguit € 200 vergoed terwijl het op jaarbasis € 1200 kost. Wie kan mij aan een zorgverzekering helpen die het bedrag bovenop de eigen bijdrage wel vergoed?

    Harm Welleweerd

  • colette

    mijn zoon heeft strattera geprobeerd, maar werd ziek na 1 pil.

    Nu zit ik met 55 capsules over waar ik meer dan 180 euro voor heb betaald.

    Iemand interesse tegen kleine vergoeding?