alternatieve geneeswijzen adhd

  • Rianne

    Een tijd terug hoorde ik tijdens een symposium een homeopatisch arts praten voor dat hij en zijn collega's bezig waren om een homeopatische vorm van Ritalin te ontwikkelen. Helaas lukte dit nog niet helemaal naar volle tevredenheid. De homeopatische vorm werkt n.l. in begin goed maar na enkele weken leek de werking minder te worden. Daar moesten ze dus nog verder aan sleutelen. Helaas heb ik hier verder niets meer over vernomen. De naam van deze homeopaat schiet nu nu even niet goed te binnen. Het was een arts uit Amsterdam die in een homeopathie-team werkt. Moet dus wel te vinden zijn, lijkt me.

  • seetje

    hoi chappy

    wij zijn afgelopen woensdag voor het eerst bij een osteopaat geweest. wat ons verteld werd was voor mij wel herkenbaar. en wij willen dit even proberen. maar kun jiij mischien iets meer vertellen over jouw ervarig. en waarom geen resultaat geboekt. ik ben erg benieuwd. groetjes seetje.

  • Johnes

    Wat dacht je van sterke koffie? Stimuleert ook, is natuurlijk en volgens mij is er geen schadelijke werking bekend.

  • Yelle

    Sinds vorig jaar ben ik overgestapt van Ritalin naar LTO3. Dat werkt supergoed voor me! Voor mijn kinderen trouwens ook. Echt te gek. Je wordt er geconcentreerd en relaxed van.

    kijk op:

    https://smartvital.eu/index.php?cPath=3

    Groetjes!

    Yelle

  • fstaman

    Misschien is het een idee om eens Hypnotherapie te proberen. Ik ben Hypnotherapeute en de problematiek die onder de ADHD symptomen ligt kun je dan aanpakken zodat je vanzelf van binnen rustiger wordt. In mijn praktijk blijkt dat deze aanpak helpt. Wil je meewerken aan mijn onderzoek naar de interactie tussen ouder en kind en de symptomen van ADHD dan hoor ik graag van je.

    Het onderzoek bestaat uit het invullen van een vragenlijst.

    Groet Fenneke Staman Rijssen en Amsterdam

    www.staman-therapie.nl

  • LTO3

    LTO3 van oorsprong uit Canada.

    In canada wordt LTO3 al jarenlang met veelvuldig succes gebruikt bij de behandeling van AD(H)D als biologisch geneesmiddel.

    Geen bijwerkingen, 100% biologische, niet verslavend en vanaf 3 jaar.

    Kijk voor meer informatie op:

    Mijn zoon reageert er heel goed op! Goede ervaring!

    Lees ALLE informatie op mijn site.

  • adhdertool

    Mirian Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi, daar ben ik weer.

    >

    > Ik ben nog steeds opzoek naar een alternatief voor

    > Ritalin en dan wil ik eigenlijk een ander middel

    > om mijn dochter van 13 met adhd te helpen, maar

    > dan wel een natuurlijk middel / manier .

    > Wie weet hier iets meer van .

    >

    > Help !!!!

    >

    >

    > Mirian

    Ik zou gaan voor lto3 Veel mensen met ADD of ADHD die ik ken en ik zelf ook reageren hier super op. Betere concentratie en minder chaotisch. Ik voel me gewoon stukken beter. Hier staan veel lto3 ervaringen

    Laat me weten of je er wat aan hebt!:)

  • adhdertool

    Ik ben het hier helemaal mee eens. Voor mij werkt lto3 zelfs beter dan farmaceutische middelen. Zo te zien helpt het super veel mensen! Hier staan veel lto3 ervaringen

    Via add kenmerken kwam ik bij de leverancier die lto3 verkoopt. Kan ook via www.lto3.nl Ze staan dag in dag uit klaar voor je in een chat scherm om al je vragen te beantwoorden. Heel goede en vriendelijke service vind ik.

    Ik hoor graag van meer mensen wat zij van LTO3 vinden.

  • adhdertool

    Mirian Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi, daar ben ik weer.

    >

    > Ik ben nog steeds opzoek naar een alternatief voor

    > Ritalin en dan wil ik eigenlijk een ander middel

    > om mijn dochter van 13 met adhd te helpen, maar

    > dan wel een natuurlijk middel / manier .

    > Wie weet hier iets meer van .

    >

    > Help !!!!

    >

    >

    > Mirian

    probeer eens lto3. Veel ervaringen vind je hier: lto3 ervaringen